#BECIAKI - rusza wspólna akcja branży internetowej | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

#BECIAKI - rusza wspólna akcja branży internetowej

Opublikowano 11 miesięcy temu -


Przedwczoraj Marcin Majzner, prezes Cupsell.pl zamieścił na swoim kanale na YouTubie film zatytułowany #Beciaki - wspólna akcja branży internetowej.

O co chodzi?

Cytat z filmu: Sadek, wystaw kilka abonamentów, jakąś pule, jakiś specjalny pakiet, może być kilka sztuk i jak je sprzedasz, to kasa idzie na to, żeby Ania, matka trójki dzieci, mogła żyć. Kim jest wspomniana Ania? To bratowa Mateusza Tułeckiego. A kim jest Mateusz Tułecki? To organizator kultowej InternetBeta Conference. Do tej pory nigdy nie łączył on spraw prywatnych z biznesem, ale jest jeden wyjątek: zrobi wszystko dla swojej rodziny. Okazało się bowiem, że wspomniana Ania ma nieoperacyjnego raka płuc. Walczy o najwyższą stawkę - życie. Dlatego potrzebuje leku, który nie jest refundowany w Polsce. Koszt terapii to ponad 200 tysięcy złotych.

Jak możesz pomóc?

Są dwie możliwości:

  • Jeśli działasz w internecie (np. coś sprzedając), wyznacz pulę tego, co sprzedajesz (nawet kilka sztuk), a dochód przeznacz na fundacyjne konto Anny Tułeckiej.
  • Jeśli niczego nie sprzedajesz, zawsze możesz kupić! Wystarczy poszukać na Allegro aukcji oznaczonej hashtagiem #beciaki i podać dalej informację o akcji!

Na potrzeby aukcji powstała specjalna strona, na której znajduje się lista aukcji biorących niej udział - www.beciaki.pl.

Kolejna inicjatywa pokazująca, jaką moc ma Internet! Liczę na to, że internetowa społeczność nie zawiedzie i uda się zebrać kwotę potrzebną na leczenie pani Ani. Życzę powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia, a Was z całego serca zachęcam do wzięcia udziału w #beciakach!