Aplikacja Uber to odpłatna usługa transportowa dla osób niezmotoryzowanych, które chcą się w szybki sposób przemieścić z punktu A do punktu B. Dostępna w 737 miastach w 84 krajach. Posiada już około 111 mln użytkowników na całym świecie, w tym około 1 mln w Polsce, a ich liczba stale rośnie.
Dlatego Uber postanowił zmienić zasady w swoim programie nagród, tak aby ułatwić swoim klientom dostęp do wszystkich korzyści, jakie oferuje aplikacja, np. zniżki na przejazdy czy dostawa jedzenia.
Według nowych zasad, użytkownicy aplikacji mogą wymieniać nagrody za mniejszą ilość punktów i będą mieli wydłużony czas na ich wykorzystanie.
Chyba jednak was nie zaskoczę, pisząc, że oczywiście winny jest koronawirus. Firma odnotowała duże spadki w wyniku pandemii, stąd zdecydowała się na takie posunięcie. Wszystko po to, by zachęcić nowych i zatrzymać tych, już obecnie korzystających klientów.
Uber udostępnił raport o dochodach za trzeci kwartał, z którego wynika, że rezerwacje spadły aż o 50% w porównaniu z poprzednim rokiem. Mimo działalności dostawczej Uber Eats, która notabene całkiem dobrze prosperuje, to firma jako całość straciła ponad 1 miliard dolarów w ciągu ostatnich 3 miesięcy.
Uber Rewards zapewnia tańsze bilety, lepszą obsługę i szybkie odbiory na lotniskach. Rejestracja jest bezpłatna, a za każdego dolara przeznaczonego na przejazd lub zamówienie z Uber Eats otrzymujesz jeden punkt. Za każde nagromadzone 500 punktów otrzymasz nagrodę.
Uber z łatwiejszymi nagrodami
Wcześniej, użytkownicy Ubera najpierw musieli uzbierać wymagane 500 punktów do odblokowania nagrody. Teraz, by uzyskać dostęp potrzebne będzie tylko 250 punktów, a czas na ich wykorzystanie wydłużył się o sześć miesięcy bez limitu liczby nagród.
Nagrody obejmują:
- 10% zniżki na następną podróż (250 punktów),
- 20 % zniżki na Uber Comfort (750 punktów),
- Bezpłatna podróż Uber X (do 113,55zł), (2000 punktów),
- Cztery darmowe przejazdy (do 113,55zł), (8000 punktów)
Nagrody Uber Eats obejmują:
- Bezpłatna kawa ze Starbucks (250 punktów),
- 40 % zniżki na zamówienie odbioru (500 punktów),
- 10% zniżki na wszystkie zamówienia Uber Eats w ciągu tygodnia (700 punktów),
- Darmowe zamówienie Uber Eats (za około 90zł), (2500 punktów),
- 50% zniżki na wszystkie zamówienia Uber Eats w ciągu miesiąca (8000 punktów)
Nagrody związane z partnerami korporacyjnymi firmy Uber:
- Do czterech bezpłatnych miesięcy usługi Apple Music (500 punktów),
- 30-dniowy bezpłatny okres próbny HBO MAX dla nowych abonentów (1000 punktów),
- Darmowy miesiąc usługi Rosetta Stone na jeden język (1250 punktów).
Jak widać dla każdego coś miłego znajdzie się w ofercie Ubera. Nic tylko zamawiać podwózkę albo jedzenie na dostawę i korzystać z oferowanych benefitów. Bardzo dobrze, że Uber wychodzi swoim klientom naprzeciw. Mimo iż robi to z pobudek czysto biznesowych to i tak jest to sytuacja win-win, z której mogą korzystać obie strony. Czekamy na kolejne udogodnienia, może tym razem np. Netflix obniży koszt abonamentu… Jeśli marzyć, to już po całości.
Warto zaznaczyć, że zgodnie z informacją od firmy Uber – nagrody i program ten na razie nie jest dostępny w naszym kraju.
Autorką artykułu jest Aleksandra Maciończyk.