Jaki jest przepis na sukces będąc operatorem nowej końcówki? Wygląda na to, że niewiele trzeba robić jeśli jest się w posiadaniu domeny związanej z dużą aglomeracją. Najlepszym przykładem geodomeny jest .BERLIN, która można powiedzieć otwarcie – odniosła sukces. Czy nowa domena .SCOT odniesie równie podobny sukces? Tego nie wiem, ale odpowiedź na to pytanie powinna być jasna już niebawem.

Szkoci otrzymali swoją domenę .SCOT kilka dni temu. Aktualnie jest ona w fazie Sunrise, czyli tylko posiadacze praw do marek mają pierwszeństwo. Niemniej domena ma się stać publicznie dostępna dla wszystkich już we wrześniu. Co ciekawe, właściciele rejestru .SCOT bardzo uczciwie podeszli do sprawy dystrybucji końcówki. Nie będzie żadnych aukcji premium, tj takich w których najciekawsze domeny nie są udostępniane do rejestracji, tylko odsprzedawane w aukcjach). To daje spore możliwości inwestorom domenowym, by złapać interesującą i atrakcyjną końcówkę z rozszerzeniem .SCOT.

Rezerwacja domen realizowana jest przez markę 1&1.