Użytkownicy skarżą się na problemy z odzyskaniem środków z zablokowanych kont. Kontakt z obsługą klienta jest daleki od wzorcowego, co dodatkowo utrudnia sprawę.

Serwis Bankier.pl, powołując się na liczne zgłoszenia użytkowników usługi Revolut, opisał serię problemów związaną ze ścieżką reklamacyjną dotyczącą odzyskania konta oraz zablokowanych na nim środków. To dobry moment na to, aby określić, jakie mogą być powody blokowania środków, w jaki sposób należy kontaktować się w przypadku zgłoszenia problemu oraz czy warto w ogóle powierzać mu większe kwoty.

Revolut

Revolut: skargi klientów, blokada pieniędzy i koszmarna obsługa klienta

Kolejni klienci Revoluta skarżą się na brak możliwości dostępu do zgromadzonych w usłudze środków. Co więcej, próba kontaktu z firmą zakrawa na kpinę. Jeśli udaje się skutecznie zgłosić problem, nie można liczyć na szybkie rozwiązanie sytuacji. Tak wynika z doniesień userów. Jedna z użytkowniczek kontaktowała się z aż 6 konsultantami i zebrała dokument potwierdzający korespondencję, który liczy aż 38 stron. Co prawda, po kilku dniach udało się odzyskać (wypłacić) pieniądze, natomiast Revlout nie odniósł się do sprawy i nie poinformował klientki o podjętych działaniach. To tylko jeden z przykładów. Do blokady konta i środków na nim zgromadzonych dochodzi częściej. Jedynie, co widzi taki klient po zalogowaniu się do aplikacji to komunikat:

Potrzebujemy pewnych informacji. Przepraszamy, ale zanim będziemy mogli przywrócić konto, potrzebujemy trochę więcej informacji. Aby przyspieszyć proces, przygotuj się do przesłania nam podstawowych dokumentów, takich jak odcinek wypłaty lub wyciąg z konta bankowego. Nie martw się, wszystko, co wysyłasz, jest poufne.

Tym samym zostaniemy przeniesieni na czat, ale wygląda to, że nie obsłuży nas żaden konsultant. To ciekawe, zwłaszcza że w krakowskim biurze Revoluta jest zatrudnionych kilkaset konsultantów. Można więc próbować kontaktować się ze wsparciem (feedback@revolut.com) lub zgłosić oficjalną reklamację (formalcomplaints@revolut.com). Podobno, skuteczny okazuje się kontakt poprzez stronę Facebookową, ale śmiem w to wątpić. Co może być powodem blokady konta użytkownika Revolut?

  • Obawa o bezpieczeństwo środków klienta (np. logowanie w aplikacji w innym kraju, niż najczęściej przebywa użytkownik)
  • Obawa złamania regulaminu usługi
  • Obawa złamania prawa polskiego lub europejskiego

Lakoniczne, prawda? Tym samym, zastanowiłbym się, gdybym miał powierzyć aplikacji większe kwoty. Piszę to jako użytkownik usługi Revlout, nie jej przeciwnik. Zwyczajnie nie mam do niej wystarczającego zaufania, a moje obawy potwierdzają kolejne skargi użytkowników.

Misja: Wykonana! Marcin Dorociński zagra w Mission: Impossible 7 u boku Toma Cruise