Oppo Reno 6 sprzedaje się jak świeże bułeczki. Nowy flagowiec firmy zanotował dużo lepsze wyniki niż jego poprzednik – Reno 5 – podczas swojej premiery.
Najnowsza seria smartfonów Oppo Reno 6 zanotowała w Polsce o ponad 200 % lepsze wyniki podczas pierwszych 10 dni sprzedaży w porównaniu do poprzednika – Oppo Reno 5.
Oppo Reno 6 trafił do sprzedaży w Polsce 9 września 2021 roku. I wygląda na to, że szturmem podbił serca klientów. Smartfon przez pierwsze 10 dni po premierze był dostępny w specjalnej ofercie.
W promocji do Reno 6 producent dodawał do zestawu gratis słuchawki Enco Free 2 i pakiet ochrony ekranu na rok. Z kolei kupując Oppo Reno 6 Pro można było dostać za darmo świetne słuchawki Oppo Enco X i również pakiet ochrony ekranu.
Ceny i sprzedaż Oppo Reno 6 i Oppo Reno 6 Pro w Polsce
Oppo Reno 6 i Reno 6 Pro zadebiutowały w Polsce w cenach:
- Oppo Reno 6 – 2499 zł,
- Oppo Reno 6 Pro – 3699 zł.
Co ciekawe, Oppo podaje, że w początkowym okresie seria Reno 6 zanotowała ponad dwukrotnie lepszy wynik sprzedaży niż poprzednia generacja w analogicznym czasie. Dodatkowo udział modelu Reno 6 Pro 5G w całkowitej sprzedaży wyniósł blisko 40%, a średnia wartość każdego sprzedanego w ofercie specjalnej urządzenia wzrosła pomiędzy tymi dwiema generacjami o ponad 1000 zł. Model Oppo Reno 6 5G zanotował ponad dwuipółkrotnie lepszy wynik od modelu Reno 5 5G.
Nowe funkcje Reno 6 od Oppo
Innowacje funkcje wideo w Oppo Reno 6 i 6 Pro to m.in. ulepszona wersja cenionej przez użytkowników funkcji AI Highlight Video oraz całkowita nowość – funkcja Bokeh Flare Portrait Video, która zapewnia kinowej jakości efekt rozmycia tła.
Z kolei dzięki zastosowaniu nowego wzornictwa tekstura tylnej części obudowy telefonów została poprawiona o 30%, a na ich obudowach nie widać śladów palców. Dodatkowo smartfony uzyskały 200% odporności na zadrapania.