Według serwisu ntldstats.com rozgrywka się cały czas emocjonująca potyczka między .BERLIN a .CLUB. Operator tego drugiego podgryza na tyle skutecznie końcówkę ze stolicy naszego zachodniego sąsiada, że nawet przez chwilę przebił się na drugą pozycję największej ilości rejestracji. Mimo wszystko lider zestawienia chyba nic z tego sobie nie robi, gdyż .GURU wygląda dość pewnie na fotelu otwierającego ranking. Co ciekawe, nowa końcówka, która miała wczoraj premierę – mimo, że luksusowa – to nie będzie stanowić także żadnego zagrożenia. Mowa o końcówce: .LUXURY.
Jak nazwa wskazuje, z założenia ma być ona luksusowa, ekskluzywna. To w praktyce oznacza, że niedostępna dla szarego Kowalskiego. Cel został w zasadzie osiągnięty przez właściciela rejestru, gdyż cena rocznej rejestracji wynosi bagatela około $800 (zależnie od partnera, oferującego domenę). Ten pozorny luksus zachęcił do rejestracji 230 sztuk domen już pierwszego dnia. Aktualnie liczba oscyluje około 800 sztuk. Co ciekawe kilka znanych marek zarejestrowało swoje domeny już w okresie Sunrise, oto najciekawsze:
amazon.luxury
armani.luxury
bmw.luxury
cartier.luxury
chanel.luxury
dior.luxury
escada.luxury
facebook.luxury
ferragamo.luxury
godaddy.luxury
google.luxury
gucci.luxury
linkedin.luxury
prada.luxury
swatch.luxury
tods.luxury
xboxlive.luxury
Nie oszukujmy się, końcówka rankingów popularności nie podbije. Niemniej ktoś miał świetny pomysł, oferując coś pozornie luksusowego, gdzie w praktyce luksusowa jest tylko cena. Właściciel rejestru nie musi sprzedawać wielu tysięcy domeny, gdyż kilkaset sztuk będzie warta tyle sama co w przypadku innego rejestru z normalną ceną. Niemniej tak się właśnie robi interesy.