Żółte ciężarówki DHL są rozpoznawalne do tego stopnia, że stały się w pewnych kręgach kultowe. Jakiś czas temu DHL wykorzystało to, tworząc kolekcję ubrań z francuskim kolektywem VATEMENTS. DHL znów otwiera się na współpracę, tym razem z producentem akcesoriów dla urządzeń mobilnych.

Firma, z którą kolaboruje DHL, CASETiFY ma w swoim portfolio etui na telefony i tablety, szkła hartowane, paski do Apple Watch oraz mnóstwo innych akcesoriów. Firma oferuje oprócz standardowych wzorów własną aplikację, w której obudowy można spersonalizować. Oprócz tego Casetify ma na koncie wiele wzorów stworzonych przy współpracy z innymi firmami jak DC Comics, colette, wspomnianym wcześniej VATEMENTS, a nawet z szalenie popularnym ostatnio Billionaire Boys Club/ICECREAM (założonym przez Pharrella Williamsa).

24780D98 1B14 4821 9279 E0369408AAAE

Tym razem CASETiFY bierze na tapetę (a raczej na etui) jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm kurierskich na świecie. Nic dziwnego, DHL działa przecież na terytorium aż 220 krajów! Pewnie czytaliście jakie problemy z przesyłkami ma Sebastian, pisał o nich tu i tu. Moje relacje z DHL są idealne, to pewnie za sprawą rewelacyjnego kuriera działającego na moim terenie. Marcin, pozdrawiam!

F9445668 BF6B 437E 8058 9F50F8E66E70

Nowa kolekcja CASETiFY X DHL to paski dla Apple Watch oraz etui ochronne głównie dla iPhonów i Samsungów. Kolekcja to 7 unikatowych wzorów, zaprojektowanych tak, by kojarzyły się z logo, kolorami i pracą kurierów DHL. Muszę przyznać, że szalenie mi się to podoba. Jest jeden problem — kolekcja akcesoriów sprzedaje się w naprawdę szybkim tempie. Sprzedaż kolekcji wystartowała 4 grudnia i wyprzedała się w ciągu 12 godzin. Po 14 grudnia miał miejsce restock, ale dziś dostępne są już jedynie akcesoria dla Samsung Galaxy S9.

Wes Ng, CEO CASETiFY nie lubi widoku swoich produktów na eBayu w zawyżonych cenach, możliwe więc, że znów da się ubłagać i wypuści kolejną partię akcesoriów z logo DHL. Więcej dowiecie się ze strony sklepu pod tym adresem.