Heyah startuje z nową ofertą telekomunikacyjną. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że to subskrypcja, za którą użytkownicy będą ponosić płatności co drugi miesiąc.
Heyah, której logo jest wielka czerwona łapa, wprowadza nową ofertę na rynek. Poprzedziła ją kampania reklamowa z hasłem “Wiesz, co robić” i zachętą wejścia na dedykowaną stronę internetową. Dziś już wiadomo, o co chodzi. O pieniądze, a raczej sposób rozliczenia za usługi telekomunikacyjne.
Heyah 01
Marka Heyah, należąca do T-Mobile, w pewnym zakresie wprowadza to, co już znamy z ofert innych operatorów: Play (Play Next) oraz Orange (Orange Flex), czyli subskrypcyjny model płatności za usługi. Aplikacja mobilna “Moja Heyah” pozwala na podpięcie do niej karty płatniczej, z której cyklicznie automatycznie będzie pobierana opłata. Jednak najciekawsze w tej kwestii jest to, że rozliczenie będzie następowało co dwa miesiące. Heyah 01, bo tak nazywa się nowa oferta, kosztuje 39 zł, a użytkownik będzie rozliczał się z takiej kwoty co dwa miesiące. Marka chwali się, że “miesiąc płacisz, miesiąc nie płacisz”, czyli niby co drugi miesiąc użytkownik ma za darmo. Nawet gdybyśmy należność rozłożyli na dwa miesiące, to i tak wychodzi nam kwota w wysokości 19,50 zł miesięcznie za niezłą ofertę. Z oferty Heyah 01 można skorzystać, zamawiając kartę SIM na stronie https://sklep.heyah.pl/.
Co w ofercie?
Zatem za 39 zł co drugi miesiąc klient otrzymuje nielimitowane połączenia na telefony komórkowe i stacjonarne, nielimitowaną ilość wysyłanych smsów oraz mmsów, a także pakiet internetowy w wysokości 20 Gb. Nie ma tu jednak żadnych “passów”, jak w przypadku Orange Flex (użytkownicy mają za darmo Social Pass, a za dodatkowymi opłatami Music Pass i Video Pass). Oferta wygląda interesująco, jednak jest tu pewien “haczyk”. Marka zapewnia gwarancję niezmienności oferty tylko przez 12 miesięcy. Po tym okresie opłata ma być pobierana za każdy miesiąc, o ile nie zostaną przedłużone aktualne warunki lub wprowadzone nowe.
Źródło: T-Mobile