Bez skrywanych uprzejmości, zupełnie szczerze i otwarcie. Product Camp to najlepsza impreza branżowa na jakiej miałem okazje być. W tym roku, po chwilowej przerwie w Gdyńskim PPNT odbędzie się Product Camp 2017!
Czym jest?
PRODUCT CAMP 2017 to dwudniowy festiwal (9-10.06) UX & Design thinking. Najlepsze miejsce i atmosfera do zaprezentowania swojego podejścia do współczesnego designu i skonfrontowania go z uczestnikami. To również idealna okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń, wzajemnej inspiracji oraz networkingu. A na deser świetna atmosfera i zabawa na niezapomnianych UX Tequilas w Sopocie na plaży.
Wszystko było inaczej, niż na zwykłych konferencjach. Było kreatywnie, niebanalnie i przede wszystkim bardzo merytorycznie. Samo wydarzenie podzielone było na część warsztatową jak i część teoretyczną, a przed każdą prelekcją zachęcał do jej uczestnictwa sam prelegent. W tym roku będzie nie inaczej, a bohaterowie tegorocznej edycji z pewnością zachęcają.
Plan
Piątek (09.06) – BootCamp Day: do wyboru 3 całodniowe praktyczne warsztaty prowadzone przez topowych trenerów UX & Service Design:
- Eric Reiss – Guerilla research – How to learn stuff when you don’t have a research budget.
- Alisan Atvur – Practical methods in behavioral psychology and design leadership.
- Ben Sauer – Designing Voice Interfaces.
Sobota (10.06)– Bar Camp Day: blisko 50 prezentacji z obszarów: user experience design, research, interaction design, startup product development, service design, lean UX, product management i pokrewnych.
Uczestnikami będą m.in.: UX Strategists, Researchers, Designers, Product Managers, Startup Founders, Business Analysts, Product & Service Designers, Conversion Managers, Marketing Specialists z Polski i Europy. Tu każdy uczy się od każdego.
Dynamika!
Agenda dnia powstaje rano, kiedy wszyscy prelegenci wybiorą godzinę swojej prelekcji i wpiszą tematy na barcamp board. Przed każdą turą, w krótkim pichu prelegenci prezentują swoje tematy oraz wskazują w jakiej formie je zrealizują m.in.: prezentacje, warsztaty, dyskusje moderowane, analizy produktu, case study, prezentacja metod badawczych. Każdy prelegent ma do dyspozycji 30 min na wystąpienie i pytania od uczestników. Jedna sala jest zarezerwowana dla English speakerów. Ty decydujesz na którą z 6 prelekcji idziesz. To nadaje dynamiki całemu wydarzeniu i pozytywnej energii!
Szczerze mówiąc, nie mogę się doczekać. W tym roku będę wraz z Mateuszem na Barcampie, mam nadzieję, że do zobaczenia na miejscu!