Żabka wprowadza nową usługę. W sumie… zupełnie mnie to nie dziwi, bo firma cały czas zaskakuje kolejnymi, dodatkowymi świadczeniami. Co tym razem czeka na klientów?
Żabka potrafi zaskoczyć! To jedna z najbardziej rozwijających się franczyz w Polsce. Kiedyś to rarytasem było kupno hot-doga, a teraz? Nadasz paczkę, zamówisz teleporadę, opłacisz rachunki, a nawet wyczyścisz i naprawisz obuwie. Jeszcze trochę, a sklepy osiedlowe zamienią się kluby nocne lub punkty Apple’a. Wszystko możliwe!
Jednak odrzućmy na bok żarty, bo Żabka traktuje swoje usługi bardzo serio. Od dziś w ofercie znajdzie się coś dla osób zapracowanych i korzystających z elektroniki użytkowej. Według danych z 2022 roku świadczenie te mogą spodobać się aż 76 % Polakom. Mowa o smartfonach i możliwości ich naprawy. Tak, tak – cały czas mam na myśli Żabkę.
W Żabce naprawisz nie tylko buty, ale również swojego smartfona
Żabka w swoim komunikacie prasowym informuje, że od dziś, tj. 13 marca 2024 klienci sieci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci.
W zasadzie – to całkiem interesująca usługa, która może spowodować, że Polacy będą pozbywali się mniej elektrośmieci, a próbowali je jeszcze odratować. Oferowana jest w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników.
Nowa usługa w Żabce dostępna od dziś, dzięki wsparciu franczyzy z firmą Digital Care
Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska. I to jest bardzo fajna alternatywa. Na start nowej usługi, Żabka przewiduje prezenty dla pierwszych klientów.
Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon „tuż za rogiem”. Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie.
Według GUS, ze smartfona korzysta 76 procent mieszkańców Polski, czyli 28 mln. Żabka może mieć całkiem sporo klientów. Sama koncepcja – interesująca, chociaż daleka od głównego filaru franczyzy. Niedługo to nie wysyłka paczki, naprawa smartfona, czy nadanie paczki będzie czymś unikatowym, a dostanie zwykłej bułki i parówki.