Naobiecywać klientom / użytkownikom złote góry, a następnie dostarczyć coś bardzo dalekiego od ich oczekiwań. Notabene słusznych. Tak właśnie stało się z reedycją Warcraft III, kultowej i już pełnoletniej gry (wydanej w 2002 roku).
Potraktowaliśmy to jako okazję do porozmawiania, jak działać w stosunku do oczekiwań, które zawiedliśmy naszym produktem. Co może być dobrą taktyką, a co niekoniecznie. W jaki sposób rozwijać grę czy aplikację. Dobrym przykładem będzie też właśnie ten odcinek podcastu, ponieważ… podczas montażu wywaliłem sobie pliki nagrań. Na amen. Uratował nas stream na twitchu.
Niestety, ale jakość tego odcinka będzie trochę gorsza (ale o dziwo całkiem dobra). Jeśli chodzi o wprowadzanie nowości, to troszkę zmieniamy formułę. Na początku podcastu będzie pojawiało się teraz krótkie podsumowanie tego, co w odcinku się znajduje. Następnie intro, a potem już całość. A, no i jeszcze miniaturkę trochę zmodyfikowałem, z użyciem naszego dailywebowego koloru 3CBABE (czyt. 3c bejbe). Standardowo zapraszam na nasze żywce co czwartek na Twitchu i do zostawienia suba na YouTube, aby być na bieżąco:
Na Spotify też jesteśmy:
https://open.spotify.com/show/0L3V2ByO0taySOTZ9AyjDt?si=tek1pKFyQKq0sdfabuzvbA
Zachęcamy również do słuchania (i oceniania nas), gdzie tylko Wam wygodnie (itunes, google podcast, wszędzie).
[powerpress]