Rozszerzenie reklam pozwala rozbudować kreacje i wzbudzić większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Większość kreacji reklamowych obsługuje rozszerzenia, ale dopiero od teraz taką możliwość uzyskała reklamy typu „tylko połączenie”.
Do tej pory promowania połączenia telefonicznego wyglądało dosyć skromnie, brakowało możliwości dodania większej ilości informacji (tylko to, co się udało umieścić w dwóch liniach tekstu).
Nowa opcji rozszerzeń pozwoli uzupełnić reklamę o następujące dane:
– lokalizacje (adres reklamowanej firmy zachęcający do odwiedzin),
– objaśnienia (rozszerzenie pozwalające „pochwalić” się wyjątkowymi cechami naszej firmy np. darmowa wysyłka),
– informacja o firmie (czyli dodatkowe informacje o produktach, usługach itp.)
Wszystkie dodane rozszerzenia na poziomie konta zostaną automatycznie przypisane. Reklama typu połączenie oferuję o wiele większy potencjał niż zwykle reklamy przekierowujące do strony internetowej. Tutaj zyskujemy potencjalnego klienta od razu z wyszukiwarki. Tylko dodam, że kampania typu połączenie działa wyłącznie na urządzeniach z możliwością wykonania połączenia.
Autor: Mateusz Zych