SEO i SEM

Pozycjonowanie, optymalizacja i marketing internetowy. Wszystko w tej konkretnej kategorii na DailyWeb.

100 wpisów
Google wprowadza nowy algorytm, który na zawsze zmieni wyszukiwarkę

Google zapowiada przeprojektowanie dotychczasowych procesów wyszukiwania treści. Pomóc ma w tym nowy algorytm MUM. Mum, bo tak nazywa się wspomniany algorytm (skrót od multitask unified model, czyli „zunifikowany model wielozadaniowy”), został po raz pierwszy zaprezentowany w maju podczas konferencji deweloperskiej Google I/O. Nowy algorytm MUM bazuje na wcześniejszym rozwiązaniu Google o nazwie BERT (bidirectional encoder...

Google świętuje 23 urodziny rocznicową grafiką Doodle Marketing i nowe media

Google świętuje 23 urodziny rocznicową grafiką Doodle

Wszystkiego najlepszego, Google! Firma kończy 23 lata – z tej okazji na głównej stronie wyświetlane...

TikTok i Instagram z rozszerzonymi wynikami wyszukiwania w Google? SEO i SEM

TikTok i Instagram z rozszerzonymi wynikami wyszukiwania w Google?

Wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują, że niebawem zobaczymy popularne materiały z TikToka i...

Google News Showcase dostępne w kolejnym kraju. Kiedy Polska? SEO i SEM

Google News Showcase dostępne w kolejnym kraju. Kiedy Polska?

Google oficjalnie wypuszcza swoją nową usługę News Showcase dla japońskich użytkowników. Kiedy nowa opcja będzie...

Rewolucja! Nagłówki w Google będą teraz automatycznie generowane przez algorytmy SEO i SEM

Rewolucja! Nagłówki w Google będą teraz automatycznie generowane przez algorytmy

Google potwierdza: w wynikach wyszukiwania, a konkretniej – nagłówkach, sporo się zmieni. Tytuły artykułów będą...

Czym są linki sponsorowane? MiniBlog

Czym są linki sponsorowane?

Reklamy, czy to reklamy graficzne, czy tekstowe, stanowią dzisiaj główne działanie marketingowe, szczególnie w internecie....

Hej, twórcy i właściciele stron WWW, wszystko wskazuje na to, że Google zabija technologie AMP SEO i SEM

Hej, twórcy i właściciele stron WWW, wszystko wskazuje na to, że Google zabija technologie AMP

Bardzo interesujące wieści płyną od Google. Wygląda na to, że to koniec AMP. Patrząc na...

Aplikacja Google Shopping przechodzi do historii. Google odsyła zainteresowanych do wyników wyszukiwarki Mobile

Aplikacja Google Shopping przechodzi do historii. Google odsyła zainteresowanych do wyników wyszukiwarki

Aplikacja, która w zamierzeniu miała zmienić oblicze zakupów, właśnie kończy swój żywot. Użytkownicy aplikacji Google...

Tragedia to mało powiedziane – zaledwie 27% polskich stron mobilnych jest wystarczająco szybka – raport Google SEO i SEM

Tragedia to mało powiedziane – zaledwie 27% polskich stron mobilnych jest wystarczająco szybka – raport Google

Serwis Google przygotował właśnie specjalny raport na temat polskich stron mobilnych. Wyniki raportu są druzgocące...

Czy pozycjonowanie dalej ma sens? MiniBlog

Czy pozycjonowanie dalej ma sens?

Hmmm? Nie. Takie pozycjonowanie stron, jakie znajdziemy w większości polskich strategii online marketingowych, nie ma...

1 2 3 10