SEO i SEM

Pozycjonowanie, optymalizacja i marketing internetowy. Wszystko w tej konkretnej kategorii na DailyWeb.

118 wpisów
Google Discover – aktualizacja wytycznych dla twórców stron WWW

Google wprowadziło kilka kosmetycznych zmian do wytycznych związanych z Google Discover. Pojawił się duży nacisk na <link> i <title> w źródłach RSS. Google Discover to narzędzie, bez którego nie ma życia właścicieli stron internetowych. To mokry sen wszystkich sieciowych wydawców, bo drzemie w nim ogromny potencjał, jeśli chodzi o sprowadzenie ruchu do swojego serwisu internetowego....

Gratka w wyszukiwarce Google dla fanów The Last Of Us SEO i SEM

Gratka w wyszukiwarce Google dla fanów The Last Of Us

Google przygotowało małą niespodziankę w swojej wyszukiwarce, specjalnie dla fanów gry, a teraz także i...

Google potwierdza koniec grudniowego link SPAM Update SEO i SEM

Google potwierdza koniec grudniowego link SPAM Update

Google oficjalnie potwierdziło zakończenia procesu aktualizacji algorytmu w swojej wyszukiwarce. Mowa o popularnym grudniowym link...

Najgłośniejsze zmiany w algorytmach Google – podsumowanie 2022 roku SEO i SEM

Najgłośniejsze zmiany w algorytmach Google – podsumowanie 2022 roku

Koniec roku to idealny moment na branżowe podsumowania, przegląd nowości i sentymentalne wspominki za wycofanymi...

Grudniowa aktualizacja algorytmu Google trwa – drżyjcie SEO-wcy SEO i SEM

Grudniowa aktualizacja algorytmu Google trwa – drżyjcie SEO-wcy

Sporo ostatnio dzieje się w wynikach wyszukiwania Google, głównie za sprawą (mam wrażenie) niekończących się...

Google pokazuje nowe narzędzie, które najpewniej i całe szczęście, będzie bezużyteczne SEO i SEM

Google pokazuje nowe narzędzie, które najpewniej i całe szczęście, będzie bezużyteczne

Google zaprezentowało właśnie narzędzie, które będzie najpewniej bezużyteczne. To jednak doskonała wiadomość, wbrew pozorom. Światło...

Google nie będzie już takie jak wcześniej. Nadchodzi ogromna zmiana Tech

Google nie będzie już takie jak wcześniej. Nadchodzi ogromna zmiana

Jeśli myśleliście, że Google zawsze będzie wyglądać tak jak teraz, to się grubo myliliście. Wyszukiwarka...

Dostaliśmy Shadow Bana od Google i od niemal 2 lat szukamy powodu. Czyżby ruch wrócił? #3 SEO i SEM

Dostaliśmy Shadow Bana od Google i od niemal 2 lat szukamy powodu. Czyżby ruch wrócił? #3

Kolejny, trzeci odcinek cyklu, w którym poszukujemy publicznie problemów, na podstawie których Google przestało nas...

Google Lens czyli świetna nowość w wyszukiwarce Google, zobacz jak działa SEO i SEM

Google Lens czyli świetna nowość w wyszukiwarce Google, zobacz jak działa

Zmiany na stronie głównej Google, to spore wydarzenie (nie licząc popularnych grafik Doodle oczywiście). Właśnie...

Drżyjcie SEOwcy – aktualizacja algorytmu Google właśnie trwa – Spam Update SEO i SEM

Drżyjcie SEOwcy – aktualizacja algorytmu Google właśnie trwa – Spam Update

To jeden z tych dni, kiedy każdy SEOwiec nerwowo zagląda do narzędzi śledzących pozycje w...

Dostaliśmy Shadow Bana od Google i od niemal 2 lat szukamy powodu. Mamy kilka tropów! #2 SEO i SEM

Dostaliśmy Shadow Bana od Google i od niemal 2 lat szukamy powodu. Mamy kilka tropów! #2

Nie sądziłem, że przyjdzie mi tak szybko napisać drugą część z cyklu Dostaliśmy Shadow Bana...

Dostaliśmy „Shadow Bana” od Google i od niemal 2 lat szukamy powodu – Prolog #1 SEO i SEM

Dostaliśmy „Shadow Bana” od Google i od niemal 2 lat szukamy powodu – Prolog #1

W sumie trochę się zeszło, odkąd walczymy z przywróceniem ruchu na DailyWeb od feralnego update...

DailyDesigner: cykl życia produktu digitalowego SEO i SEM

DailyDesigner: cykl życia produktu digitalowego

W dzisiejszym DailyDesinerze omówimy sobie szczegółowo cykl życia produktu digitalowego Cykl życia strony, czy też...

Google „Helpful Update” nadchodzi – drżyjcie właściciele stron SEO i SEM

Google „Helpful Update” nadchodzi – drżyjcie właściciele stron

Google zapowiedział nową aktualizację algorytmu swojej wyszukiwarki. To w praktyce znaczy, że wszyscy związani z...

Sabotaż Elona Muska?Twitter usuwa parametr nofollow z linków SEO i SEM

Sabotaż Elona Muska?Twitter usuwa parametr nofollow z linków

Twitter usunął parametr nofollow ze wszystkich linków na swojej platformie. Społeczność skupiona wokół SEO zachodzi...

Majowa aktualizacja algorytmu Google wystartowała SEO i SEM

Majowa aktualizacja algorytmu Google wystartowała

Google oficjalnie poinformowało o uruchomieniu aktualizacji algorytmu swojej wyszukiwarki o nazwie May 2022 core update....

Google rozszerza opcje wyszukiwania o funkcję Multisearch SEO i SEM

Google rozszerza opcje wyszukiwania o funkcję Multisearch

Obiektyw Google zostanie niedługo rozszerzony o nową funkcję Multisearch. Pozwoli ona dodać więcej opcji do...

Lokalne niusy, czyli Google zapowiada dużą nowość w wynikach wyszukiwania SEO i SEM

Lokalne niusy, czyli Google zapowiada dużą nowość w wynikach wyszukiwania

Lokalne wyniki wyszukiwania? Brzmi ciekawie, prawda? Google właśnie zapowiedziało zmiany zarówno dla użytkowników jak i...

Google wprowadza nowy algorytm, który na zawsze zmieni wyszukiwarkę SEO i SEM

Google wprowadza nowy algorytm, który na zawsze zmieni wyszukiwarkę

Google zapowiada przeprojektowanie dotychczasowych procesów wyszukiwania treści. Pomóc ma w tym nowy algorytm MUM. Mum,...

Google świętuje 23 urodziny rocznicową grafiką Doodle Marketing i nowe media

Google świętuje 23 urodziny rocznicową grafiką Doodle

Wszystkiego najlepszego, Google! Firma kończy 23 lata – z tej okazji na głównej stronie wyświetlane...

TikTok i Instagram z rozszerzonymi wynikami wyszukiwania w Google? SEO i SEM

TikTok i Instagram z rozszerzonymi wynikami wyszukiwania w Google?

Wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują, że niebawem zobaczymy popularne materiały z TikToka i...

Google News Showcase dostępne w kolejnym kraju. Kiedy Polska? SEO i SEM

Google News Showcase dostępne w kolejnym kraju. Kiedy Polska?

Google oficjalnie wypuszcza swoją nową usługę News Showcase dla japońskich użytkowników. Kiedy nowa opcja będzie...

Rewolucja! Nagłówki w Google będą teraz automatycznie generowane przez algorytmy SEO i SEM

Rewolucja! Nagłówki w Google będą teraz automatycznie generowane przez algorytmy

Google potwierdza: w wynikach wyszukiwania, a konkretniej – nagłówkach, sporo się zmieni. Tytuły artykułów będą...

Czym są linki sponsorowane? SEO i SEM

Czym są linki sponsorowane?

Reklamy, czy to reklamy graficzne, czy tekstowe, stanowią dzisiaj główne działanie marketingowe, szczególnie w internecie....

Hej, twórcy i właściciele stron WWW, wszystko wskazuje na to, że Google zabija technologie AMP SEO i SEM

Hej, twórcy i właściciele stron WWW, wszystko wskazuje na to, że Google zabija technologie AMP

Bardzo interesujące wieści płyną od Google. Wygląda na to, że to koniec AMP. Patrząc na...

Aplikacja Google Shopping przechodzi do historii. Google odsyła zainteresowanych do wyników wyszukiwarki Mobile

Aplikacja Google Shopping przechodzi do historii. Google odsyła zainteresowanych do wyników wyszukiwarki

Aplikacja, która w zamierzeniu miała zmienić oblicze zakupów, właśnie kończy swój żywot. Użytkownicy aplikacji Google...

Tragedia to mało powiedziane – zaledwie 27% polskich stron mobilnych jest wystarczająco szybka – raport Google WebDev

Tragedia to mało powiedziane – zaledwie 27% polskich stron mobilnych jest wystarczająco szybka – raport Google

Serwis Google przygotował właśnie specjalny raport na temat polskich stron mobilnych. Wyniki raportu są druzgocące...

1 2 3 5