Miło mi ogłosić, że DailyWeb objęło patronatem medialnym Konferencję Marketing w Kulturze, zapraszam Was do zapoznania się z notką. Organizatorem wydarzenia jest moje Miasto Gdańsk, a dokładniej nasz ulubiony Instytut Kultury Miejskiej.


Tylko do 5 kwietnia trwa rejestracja na ogólnopolską konferencję Marketing w Kulturze organizowaną 20 i 21 kwietnia przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Dołącz do 300 menadżerów PR i marketingu z instytucji kultury, organizacji pozarządowych i grup nieformalnych z całej Polski, wysłucha inspirujących prelekcji i weź udział w praktycznych warsztatach. Zapisy na: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Wydarzenie to dwa dni inspirujących prelekcji i praktycznych warsztatów dla menadżerów PR i marketingu z instytucji kultury, organizacji pozarządowych i grup nieformalnych. Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska, Barbara Stawarz, Aleksandra Janus, Marcel Andino Velez, Mariusz Wróbel, Mirosław Filiciak.

Podczas konferencji między innymi przedstawimy wyniki ogólnopolskiego badania dotyczącego efektywności patronatów medialnych, posłuchamy badaczy, którzy przedstawią nam informacje o najnowszych trendach wśród młodych uczestników kultury oraz zastanowimy się nad tym, jakie działania mogą podejmować instytucje kultury, by być jak najbardziej „przodem do odbiorcy” – mówi Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej.

Zostały ostatnie miejsca na popołudniowych warsztatach z budowania botów internetowych (takich, jak np. PANKreator, który automatycznie publikuje na Twitterze zasoby z PAN Biblioteki Gdańskiej: www.twitter.com/PAN_Kreator), tworzenia pięknych zdjęć i prowadzenia konta na Instagramie, aktualizacji strategii w social mediach czy tworzenia infografik.

Bilet na dwudniową konferencję kosztuje 100 zł. Bilet na konferencję i jeden z popołudniowych warsztatów kosztuje 150 zł. Rejestracja jest otwarta do 5 kwietnia lub do wyczerpania biletów.

Pakiet konferencja w cenie 100 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.

Pakiet konferencja + warsztat w cenie 150 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), 1 wybrany warsztat 20 lub 21 kwietnia, lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.

Szczegółowy program: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Zobacz wystąpienia z pierwszej edycji konferencji na Youtube: https://bit.ly/wideo_marketingwkulturze2016.