Miło mi ogłosić, że DailyWeb objęło patronatem medialnym Konferencję Marketing w Kulturze, zapraszam Was do zapoznania się z notką. Organizatorem wydarzenia jest moje Miasto Gdańsk, a dokładniej nasz ulubiony Instytut Kultury Miejskiej.
Tylko do 5 kwietnia trwa rejestracja na ogólnopolską konferencję Marketing w Kulturze organizowaną 20 i 21 kwietnia przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Dołącz do 300 menadżerów PR i marketingu z instytucji kultury, organizacji pozarządowych i grup nieformalnych z całej Polski, wysłucha inspirujących prelekcji i weź udział w praktycznych warsztatach. Zapisy na: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.
Wydarzenie to dwa dni inspirujących prelekcji i praktycznych warsztatów dla menadżerów PR i marketingu z instytucji kultury, organizacji pozarządowych i grup nieformalnych. Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska, Barbara Stawarz, Aleksandra Janus, Marcel Andino Velez, Mariusz Wróbel, Mirosław Filiciak.
– Podczas konferencji między innymi przedstawimy wyniki ogólnopolskiego badania dotyczącego efektywności patronatów medialnych, posłuchamy badaczy, którzy przedstawią nam informacje o najnowszych trendach wśród młodych uczestników kultury oraz zastanowimy się nad tym, jakie działania mogą podejmować instytucje kultury, by być jak najbardziej „przodem do odbiorcy” – mówi Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej.
Zostały ostatnie miejsca na popołudniowych warsztatach z budowania botów internetowych (takich, jak np. PANKreator, który automatycznie publikuje na Twitterze zasoby z PAN Biblioteki Gdańskiej: www.twitter.com/PAN_Kreator), tworzenia pięknych zdjęć i prowadzenia konta na Instagramie, aktualizacji strategii w social mediach czy tworzenia infografik.
Bilet na dwudniową konferencję kosztuje 100 zł. Bilet na konferencję i jeden z popołudniowych warsztatów kosztuje 150 zł. Rejestracja jest otwarta do 5 kwietnia lub do wyczerpania biletów.
Pakiet konferencja w cenie 100 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.
Pakiet konferencja + warsztat w cenie 150 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), 1 wybrany warsztat 20 lub 21 kwietnia, lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.
Szczegółowy program: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Zobacz wystąpienia z pierwszej edycji konferencji na Youtube: https://bit.ly/wideo_marketingwkulturze2016.