Jaki jest najlepszy sposób na zakończenie sezonu? Podsumować go. Bierzemy na tapetę nasze wyniki z YouTube oraz Spotify. Ilość odtworzeń, godzin spędzonych na słuchaniu naszego podcastu oraz subskrybentów.

Nie są to zawrotne ilości, jednak na ich podstawie jesteśmy już w stanie zauważyć pewne prawidłowości. To się przyda do trzeciego sezonu! Adrian przygotował raport na Google Data Studio dostępny tutaj online lub do pobrania tutaj. Poza informacjami związanymi z obejrzeniami na YouTube omawiamy również te ze Spotify. Ja już takich pięknych danych nie przygotowałem, ale są.

Zrzut ekranu 2020 06 29 o 22.50.26

Czy YouTube to dobra platforma dla podcastów? Ujmę to tak: Nie jest zła, ale do Spotify, póki co się w naszym przypadku nie umywa.

Muzyka do pracy na Spotify – zobacz moją subiektywną listę, która pomaga mi w pisaniu i programowaniu

Na ten moment nie mierzymy wszystkich możliwych miejsc. Skupiamy się na YouTube oraz Spotify. Oczywiście są jeszcze odtworzenia na iTunes oraz tutaj, na blogu. Na zgłębienie informacji z tych źródeł jeszcze nie znaleźliśmy czasu, ponieważ nie jest to tak proste jak w przypadku YouTube czy Spotify. Ale kto wie, raczej z czasem zaczniemy mierzyć wszystko, co się da.

Tymczasem zapraszam na odcinek specjalny. Za tydzień widzimy się już w 3 sezonie.
Zapraszamy do odsłuchu na Youtube, Spotify oraz do pobrania odcinka poniżej.

Subskrybuj DailyWeb na Youtube!

https://open.spotify.com/show/0L3V2ByO0taySOTZ9AyjDt?si=A-2utym9Srek8RW3u0l8Rg

[powerpress]