Napoleon odkrył swoje karty. Wiemy już, co zamierza i jaki związek ma to z Polską. Na łamach DailyWeb krótkie podsumowanie akcji, która narobiła niezłego zamieszania w sieci w ostatnich tygodniach.

Choć zamiary Napoleona zostały odkryte już 8 marca, dopiero teraz na łamach DailyWeb zamieszczamy podsumowanie całej akcji – chcieliśmy sprawdzić, jak rozwinie się kampania, za którą stoi… Carrefour. Teaserowa akcja tej firmy wywołała wielkie zamieszanie w sieci – do końca bowiem nie było dokładnie wiadomo, czyją kreacją jest postać Napoleona. Podejrzenia padały na Amazona, czy inteligentne miasto, które ma powstać w Twierdzy Modlin. Całą dyskusję na ten temat możecie przeczytać pod naszym wpisem o prawdopodobnym rozwiązaniu zagadki legendarnego przywódcy Francji.

Napoleon zdradził swoje zamiary dokładnie w Dzień Kobiet, 8 marca – będzie „dowodził” nową akcją promocyjną francuskiej sieci sklepów Carrefour.

Ja wódz, ja reformator, przybyłem
do Carrefour, by strzec jakości, walczyć
o wyższość niższych cen i dzielić się moją
zdolnością planowania.

– czytamy na landing page’u nowej kampanii Carrefoura. Na stronie zamieszczono także nowe filmy, oczywiście z Napoleonem w roli głównej, które – w przeciwieństwie do teaserów – kręcone są już wewnątrz sklepów tej sieci.

https://www.youtube.com/watch?v=36tdZYyFSKk

To największa kampania marketingowa Carrefoura w Polsce. Jak informuje firma, jej celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w sklepach w ostatnim czasie. „Od 8 marca kampania przechodzi w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem „Bonjour w Carrefour”, podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości opowie o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach” – informuje biuro prasowe sieci handlowej. Carrefour podkreśla, że w 2015 roku zmodernizowanych zostało 15 hipermarketów, 50 supermarketów, 9 centrów handlowych i 3 koncepty sklepów franczyzowych.

Akcja „Co zamierza Napoleon?” przygotowana przez Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions to – w mojej opinii – jedna z ciekawszych i głośniejszych kampanii marketingowych ostatnich lat na polskim rynku, która wywołała niemałe zamieszanie. Pokazała, jak ciekawie można przygotować akcję teaserową i jak rozbudzić wyobraźnię odbiorców. O Napoleonie mówiła prawie cała Polska, lepszego rozgłosu nie można sobie wyobrazić. Czekam na kolejne, podobne kreacje!