Wielu pozornie niespodziewanych rzeczy mogłabym na przekór światu przewidzieć, ale że dożyję czasów, w których ekskluzywne marki kojarzone z brunchami, szampanem etc. takie, jak Louis Vuitton będą współpracować przy jednym projekcie z „League of Legends” – to dla mnie ogromne zaskoczenie.
Louis Vuitton rozpocznie współpracę z Riot Games z okazji 10-lecia najpopularniejszej gry MOBA, „League of Legend”, oraz zbliżających się w nią mistrzostw świata. Znana marka ma pomagać w projekcie pucharu dla zwycięzcy. Niestety, nie wiemy jeszcze, jak ten będzie wyglądać ostatecznie, ale wstępne projekty pojawiły się już w sieci.
Louis Vuitton będzie tworzył indywidualny futerał na trofeum dla tego, kto wygra Mistrzostwa Świata w LoL-u. Tegoroczna impreza rozpocznie się od rozgrywek w Berlinie 2 października i potrwa do finału 10 listopada w Paryżu. Riot mówi o tej nietypowej współpracy, że „will feature both traditional Louis Vuitton savoir-faire, along with cutting-edge, high-tech elements inspired by the League of Legends universe”.
Louis Vuitton x League of Legends
Louis Vuitton projektował już trofea na takie wydarzenia, jak Puchar Świata i French Open, a Naz Aletaha, szef globalnego partnerstwa e-sportowego w Riot, mówi, że deweloper od dawna chciał czegoś podobnego dla największego dorocznej rywalizacji w LoL-a.
Partnerstwo rozszerzy się również na samą grę. Nicolas Ghesquière, dyrektor artystyczny Louis Vuitton odpowiedzialny za kolekcje kobiece, zaprojektuje także serię skórek dla postaci w grze. Zarówno skórki, jak i futerał na trofea zostaną ujawnione podczas samych mistrzostw.
Warto wspomnieć, że nie jest to pierwszy romans Louisa Vuittona ze światem gier — firma wykorzystała wcześniej bohaterkę Final Fantasy XIII, Lightning, jako wirtualną modelkę dla jednej ze swoich kolekcji.
Źródło: The Verge