Radość napełnia me serce na wiadomość o Product Camp 2018, który odbędzie się w czerwcu w Gdyni. To wydarzenie w zasadzie obowiązkowe dla każdego przedstawiciela branży UX, ale i nie tylko oni znajdą tutaj całą gamę doskonałych treści.
Mamy do rozdania 2 wejściówki na Barcamp, czyli trzeci dzień konferencji Product Camp. Product Camp to multidyscyplinarna konferencja, na którą wybieramy się bardzo kompleksowo. Będę z pewnością i na pewno Łukasz ze swoim zespołem z Diebold Nixdorf.
Zwieńczeniem Product Camp jest after party na plaży, które w dużym stopniu sprzyja integracji oraz networkingowi. Wszystkie niezbędne informacje o wydarzeniu znajdziecie na dedykowanej zielonej stronie.
ProductCamp 2018 (7-9.06.2018) to 3 pełne dni wytężonych spotkań:
- 7 czerwca – Czwartek – Warsztaty
- 8 czerwca – Piątek – Dzień konferencji
- 9 czerwca – Sobota – Barcamp
Wśród gości nie zabraknie przedstawicieli globalnych marek, takich jak Minfecrat, Adobe czy Dropbox. Wszystko jak co roku w niezawodnym Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym. DailyWeb wspiera całe wydarzenie medialnie.
Gorąco wszystkich zapraszamy!
konkurs
Co by nie było zbyt łatwo i nie było zbyt trudno, oto szansa dla Was na zdobycie biletów na BarCamp!
A sam barcamp?
BarCampy – nieformalne, otwarte, interaktywne spotkania ludzi związanych z branżą internetową, celem których jest integracja środowiska, wymiana doświadczeń i pomysłów oraz dobra zabawa.
Mnoga ilość krótkich prelekcji, które potrafią być bardzo wartościowe. Łatwo nawiązać nowe znajomości oraz informacje o tym, kogo warto śledzić w sieci :)
Przejdź do sekcji komentarzy i w kreatywny sposób podaj listę zalet chodzenia na spotkania i konferencje branżowe. Wymagane są minimum 2 podpunkty listy. Nie musimy dodawać, że wygrywają te najbardziej kreatywne/niedorzeczne i sarkastyczne? :)
Masz czas do 02.04.2018 roku. Po tej dacie wybierzemy dwie najciekawsze naszym zdaniem odpowiedzi i poinformujemy o wynikach na blogu oraz w social media. Poniżej w komentarzach, jak zwykle.