ITH to nowy gracz na rynku rozwiązań IT w Polsce. Wywodząca się z Małopolski firma posiada już jednak solidne doświadczenie, wykwalifikowaną kadrę oraz – co najważniejsze – wyjątkową ofertę, która może nieźle namieszać w segmencie rozwiązań dla biznesu.

Doświadczenie w innowacyjności

Twórcy ITH odpowiedzialni są m.in. za powstanie i rozwój S-NET – innej innowacyjnej firmy z sektora IT. Oferuje ona szerokie usługi telekomunikacyjne dla biznesu, zaczynała jeszcze w 2008 roku od hostingu – kolokacji, serwerów dedykowanych i serwerów VPS. Jej założyciele kolejne umiejętności zdobywali sami, wsłuchując się w potrzeby klientów i na tej podstawie rozszerzając ofertę.

Wkrótce okazało się, że wielu klientów biznesowych potrzebuje także szybkiego dostępu do Internetu. Członkowie zespołu, na czele z Niko Bałazym oraz Jakubem Neumannem, w 2012 roku zdecydowali, że wprowadzą taką usługę.

Na przełomie lat 2017 i 2018 przedsiębiorstwo zostało sprzedane w ręce grupy TOYA. Doświadczenie wyniesione z S-NET jej założyciele postanowili przełożyć teraz na zupełnie nowy projekt.

101502784 1669200916568340 2569768818272370688 n

Internet do firmy na czas nieokreślony, bez ukrytych haczyków

ITH rozpoczęło swoją działalność ambitną akcją promocyjną. Ze względu na wybuch pandemii koronawirusa firma zaoferowała przedsiębiorstwom z Krakowa wyjątkową usługę – szybki Internet do końca 2020 roku za symboliczną złotówkę.

W ramach TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ ITH:

  • klient samodzielnie przez Internet wybiera pakiet z oferty ITH Net, każdy kosztuje symboliczną złotówkę;
  • umowa podpisywana jest zdalnie (jeśli klient tego wymaga, umowa może być podpisana w sposób tradycyjny), a instalacja w zależności od lokalizacji odbywa od 3 do 60 dni;
  • klient może w każdej chwili rozwiązać umowę.

Po tym czasie (grudzień 2020) firmy będą mogły same zdecydować, czy nadal pozostaną klientami ITH. Podpisane wcześniej umowy są na czas nieokreślony, można je rozwiązać w dowolnym momencie. Co ważne, możliwość szybkiego zrezygnowania z usług nie jest chwytem marketingowym. W ITH to standard.
To właśnie największa zaleta usług oferowanych przez ITH, bo firma skupia się przede wszystkim na ofercie subskrypcyjnej. Klient opłaca wybrane przez siebie usługi na zasadzie pre-paid i nie musi się przejmować innymi formalnościami. Rozwiązanie dla firm jest zatem bardzo elastyczne. Dotyczy to także ewentualnego zamrożenia bądź rezygnacji z usługi. Nie trzeba niczego podpisywać.

101393950 707216583437444 4703240491951456256 n 2

Konfiguracja i zakup dostępu do Internetu całkowicie on-line

Kolejnym elementem, który wyróżnia ofertę ITH jest możliwość skonfigurowania swojej usługi bez wychodzenia z domu. Znakomita większość operatorów sieci w Polsce nie jest całkowicie transparentna jeśli chodzi o zakup usługi dostępu do Internetu. Na stronach operatorów próżno szukać przejrzystych cenników, a proponowane stawki miesięczne oraz czas trwania umowy często różnią się w zależności od wielkości firmy lub prowizji handlowca.

ITH postawiło na zupełnie inny model sprzedaży. Tu najważniejszy jest klient – bez względu na to, czy jest nim zatrudniająca kilkaset osób korporacja, czy mała, dopiero rozwijająca się firma.  Każdy otrzymuje takie same stawki i w ten sam sposób może zamówić usługę przez 24 godziny na dobę.

– Nie chcemy sytuacji, w której np. działające w tej samej lokalizacji duży bank i startup otrzymają taką samą usługę, ale w innych cenach – mówi Niko Bałazy, CEO ITH. – Uważam, że to po prostu nieuczciwe – dodaje.

101541139 301118530905166 6769595699538427904 n

Kompleksowa obsługa sieci dla firm

Dostęp do Internetu to jednak tylko usługa wyjściowa, którą oferuje ITH. Firmie bardzo zależy na tym, aby obsługa klienta nie ograniczała się wyłącznie do instalacji i uruchomienia samego łącza. Stąd i inne usługi oprócz telekomunikacji: sieć wewnętrzna jako usługa, hosting i domeny w ramach marki kru.pl, chmura publiczna, serwery dedykowane czy kolokacja serwerów. Oferta jest zatem kompleksowa.

Kompleksowe w ITH jest także wsparcie techniczne. Firma zapewnia klientom nie tylko dostęp do Internetu, ale całą infrastrukturę sieciową, zarządzanie nią a także niezbędną pomoc przy instalacji czy w razie awarii.

– W momencie gdy na którymś z urządzeń nie działa np. dysk sieciowy, klient nie musi zastanawiać się, do którego informatyka czy technika znaleźć numer. Wystarczy, że zadzwoni do nas lub skorzysta z naszego czatu i my rozwiążemy problem od A do Z – wyjaśnia Niko Bałazy. Na dodatek ITH deklaruje, że w każdy dzień (niezależnie od dni wolnych) czas reakcji na awarię będzie wynosił maksymalnie kilka godzin.


Partnerem tekstu jest marka ITH.