Lubię komunikację tekstową. Przekaz tekstowy nie pozostawia nigdy żadnych wątpliwości co do swojej zawartości. Wiadomość tekstowa jest prywatna i nie drażni ludzi np. w komunikacji miejskiej. Wyświetlany tekst wiadomości przekazuję konkretną informację, bez zbędnych naciągaczy rozmów głosowych typu „co tam”, „jak tam”?
Google AdWords testowo wprowadza nowe rozszerzenie SMS. Zasada działania rozszerzenia jest w sumie taka sama, jak dobrze znane nam rozszerzenie połączeń.
Klikamy na ikonę konwersacji i uruchamia się nam domyślna aplikacja wiadomości. Nasza wiadomość trafia na numer telefonu reklamodawcy. Według mnie, świetne rozwiązanie.
Myślę, że sam pomysł mógł być zainspirowany wiadomościami Facebooka. Każdy z nas, może napisać prywatną wiadomość do danego właściciela fanpage i otrzymać w bardzo prosty sposób odpowiedź na zadane pytanie. Z własnego doświadczenia wiem, że jest to jedna z najbardziej efektywniejszych form komunikacji między klientem a producentem.
Niestety, nie udało mi się odnaleźć (pomimo wielu prób) przykładów tego rozszerzenia na „polskim google”, ale prawdopodobnie nowa funkcja jest tylko testowana na terenie USA. Z niecierpliwością czekam, na rozwój wydarzeń związanych z tym ulepszeniem.
źródło: https://searchengineland.com/