Jaki jest najlepszy sposób na zakończenie sezonu? Podsumować go. Bierzemy na tapetę nasze wyniki z YouTube oraz Spotify. Ilość odtworzeń, godzin spędzonych na słuchaniu naszego podcastu oraz subskrybentów.
Nie są to zawrotne ilości, jednak na ich podstawie jesteśmy już w stanie zauważyć pewne prawidłowości. To się przyda do trzeciego sezonu! Adrian przygotował raport na Google Data Studio dostępny tutaj online lub do pobrania tutaj. Poza informacjami związanymi z obejrzeniami na YouTube omawiamy również te ze Spotify. Ja już takich pięknych danych nie przygotowałem, ale są.
Czy YouTube to dobra platforma dla podcastów? Ujmę to tak: Nie jest zła, ale do Spotify, póki co się w naszym przypadku nie umywa.
Na ten moment nie mierzymy wszystkich możliwych miejsc. Skupiamy się na YouTube oraz Spotify. Oczywiście są jeszcze odtworzenia na iTunes oraz tutaj, na blogu. Na zgłębienie informacji z tych źródeł jeszcze nie znaleźliśmy czasu, ponieważ nie jest to tak proste jak w przypadku YouTube czy Spotify. Ale kto wie, raczej z czasem zaczniemy mierzyć wszystko, co się da.
Tymczasem zapraszam na odcinek specjalny. Za tydzień widzimy się już w 3 sezonie.
Zapraszamy do odsłuchu na Youtube, Spotify oraz do pobrania odcinka poniżej.
https://open.spotify.com/show/0L3V2ByO0taySOTZ9AyjDt?si=A-2utym9Srek8RW3u0l8Rg
[powerpress]