ITH to nowy gracz na rynku rozwiązań IT w Polsce. Wywodząca się z Małopolski firma posiada już jednak solidne doświadczenie, wykwalifikowaną kadrę oraz – co najważniejsze – wyjątkową ofertę, która może nieźle namieszać w segmencie rozwiązań dla biznesu.
Doświadczenie w innowacyjności
Twórcy ITH odpowiedzialni są m.in. za powstanie i rozwój S-NET – innej innowacyjnej firmy z sektora IT. Oferuje ona szerokie usługi telekomunikacyjne dla biznesu, zaczynała jeszcze w 2008 roku od hostingu – kolokacji, serwerów dedykowanych i serwerów VPS. Jej założyciele kolejne umiejętności zdobywali sami, wsłuchując się w potrzeby klientów i na tej podstawie rozszerzając ofertę.
Wkrótce okazało się, że wielu klientów biznesowych potrzebuje także szybkiego dostępu do Internetu. Członkowie zespołu, na czele z Niko Bałazym oraz Jakubem Neumannem, w 2012 roku zdecydowali, że wprowadzą taką usługę.
Na przełomie lat 2017 i 2018 przedsiębiorstwo zostało sprzedane w ręce grupy TOYA. Doświadczenie wyniesione z S-NET jej założyciele postanowili przełożyć teraz na zupełnie nowy projekt.
Internet do firmy na czas nieokreślony, bez ukrytych haczyków
ITH rozpoczęło swoją działalność ambitną akcją promocyjną. Ze względu na wybuch pandemii koronawirusa firma zaoferowała przedsiębiorstwom z Krakowa wyjątkową usługę – szybki Internet do końca 2020 roku za symboliczną złotówkę.
W ramach TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ ITH:
- klient samodzielnie przez Internet wybiera pakiet z oferty ITH Net, każdy kosztuje symboliczną złotówkę;
- umowa podpisywana jest zdalnie (jeśli klient tego wymaga, umowa może być podpisana w sposób tradycyjny), a instalacja w zależności od lokalizacji odbywa od 3 do 60 dni;
- klient może w każdej chwili rozwiązać umowę.
Po tym czasie (grudzień 2020) firmy będą mogły same zdecydować, czy nadal pozostaną klientami ITH. Podpisane wcześniej umowy są na czas nieokreślony, można je rozwiązać w dowolnym momencie. Co ważne, możliwość szybkiego zrezygnowania z usług nie jest chwytem marketingowym. W ITH to standard.
To właśnie największa zaleta usług oferowanych przez ITH, bo firma skupia się przede wszystkim na ofercie subskrypcyjnej. Klient opłaca wybrane przez siebie usługi na zasadzie pre-paid i nie musi się przejmować innymi formalnościami. Rozwiązanie dla firm jest zatem bardzo elastyczne. Dotyczy to także ewentualnego zamrożenia bądź rezygnacji z usługi. Nie trzeba niczego podpisywać.
Konfiguracja i zakup dostępu do Internetu całkowicie on-line
Kolejnym elementem, który wyróżnia ofertę ITH jest możliwość skonfigurowania swojej usługi bez wychodzenia z domu. Znakomita większość operatorów sieci w Polsce nie jest całkowicie transparentna jeśli chodzi o zakup usługi dostępu do Internetu. Na stronach operatorów próżno szukać przejrzystych cenników, a proponowane stawki miesięczne oraz czas trwania umowy często różnią się w zależności od wielkości firmy lub prowizji handlowca.
ITH postawiło na zupełnie inny model sprzedaży. Tu najważniejszy jest klient – bez względu na to, czy jest nim zatrudniająca kilkaset osób korporacja, czy mała, dopiero rozwijająca się firma. Każdy otrzymuje takie same stawki i w ten sam sposób może zamówić usługę przez 24 godziny na dobę.
– Nie chcemy sytuacji, w której np. działające w tej samej lokalizacji duży bank i startup otrzymają taką samą usługę, ale w innych cenach – mówi Niko Bałazy, CEO ITH. – Uważam, że to po prostu nieuczciwe – dodaje.
Kompleksowa obsługa sieci dla firm
Dostęp do Internetu to jednak tylko usługa wyjściowa, którą oferuje ITH. Firmie bardzo zależy na tym, aby obsługa klienta nie ograniczała się wyłącznie do instalacji i uruchomienia samego łącza. Stąd i inne usługi oprócz telekomunikacji: sieć wewnętrzna jako usługa, hosting i domeny w ramach marki kru.pl, chmura publiczna, serwery dedykowane czy kolokacja serwerów. Oferta jest zatem kompleksowa.
Kompleksowe w ITH jest także wsparcie techniczne. Firma zapewnia klientom nie tylko dostęp do Internetu, ale całą infrastrukturę sieciową, zarządzanie nią a także niezbędną pomoc przy instalacji czy w razie awarii.
– W momencie gdy na którymś z urządzeń nie działa np. dysk sieciowy, klient nie musi zastanawiać się, do którego informatyka czy technika znaleźć numer. Wystarczy, że zadzwoni do nas lub skorzysta z naszego czatu i my rozwiążemy problem od A do Z – wyjaśnia Niko Bałazy. Na dodatek ITH deklaruje, że w każdy dzień (niezależnie od dni wolnych) czas reakcji na awarię będzie wynosił maksymalnie kilka godzin.
Partnerem tekstu jest marka ITH.