Wszystko na to wskazuje, że nowa końcówka .RADIO pojawi się na rynku, a przynajmniej jak starania firmy BRS Media nie spalą na panewce.
Jak zapowiedział operator takich popularnych rozszerzeń jak .FM czy .AM, zamierzają dołożyć wszelkich starań, by zarządzać ccTLD .RADIO.
Nie możemy się doczekać wejścia w kolejną fazę .RADIO. Jesteśmy podekscytowani możliwością uruchomienia nowej TLD i wizją potencjału, kreatywności i innowacji w przestrzeni nazw .RADIO. Doświadczenie i zrozumienie rynku pokazuje nasze zaangażowanie w profesjonalne, rzetelne i bezpiecznie prowadzenie nowego rejestru – powiedział George T. Bundy, szef BRS Media.
Czy właściwie to rozszerzenie ma szanse na sukces? Wydaje się, że domeny. FM na dobre przyjęły się w światku radiowym, niemniej adres w postaci RMF.radio czy ZET.radio – z pewnością wygląda atrakcyjnie.
Pod koniec kwietnia ICANN ma udostępnić listę nowych rozszerzeń, o które zostały złożone wnioski. Zapowiada się ogromna rewolucja na rynku domen internetowych, oby jednak wartościowa, bo pojawienie się co najmniej kilkuset nowych domen najwyższego rzędu może spowodować, spory – adresowy bałagan.
źródło: AZNews.pl