Branża e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Liczbę sklepów internetowych szacuje się obecnie na około 23,5 tys., a wartość całego rynku e-commerce to blisko 36 mld zł. Nasz kraj jest także najszybciej rosnącym rynkiem e-handlu w Unii Europejskiej. Jednym z wyzwań, przed jakim stają przedsiębiorcy, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić sklep internetowy jest wybór właściwego hostingu, który zapewni sprawne działanie sklepu.

Popularnym rozwiązaniem do kreowania biznesu w e-commerce jest Shoper – rozbudowany system posiadający wszystko, czego potrzeba do profesjonalnej i skutecznej sprzedaży online. Tak obszerna i zaawansowana platforma potrzebuje  jednak odpowiedniego serwera. Dzięki współpracy z S-NET, Shoper oferuje swoim Klientom 3 nowe pakiety hostingowe. Dostosowane są one do potrzeb małego, średniego i dużego e-sklepu. Można skorzystać z możliwości dedykowanej oferty oraz dostępu do środowiska Premium Cloud dla najbardziej wymagających Klientów.

Dzięki współpracy obu firm, klienci mają zapewnione dedykowane środowisko dopasowane do wymagań oprogramowania Shoper oraz dodatkowy pakiet hostingu WWW gratis, co pozwala na stworzenie dodatkowej strony WWW dla danego biznesu. Wybierając dedykowany serwer VPS od
S-NET klient otrzymuje także 2 godziny bezpłatnej administracji w miesiącu (z możliwością zakupu dodatkowych godzin), wsparcie i monitoring w trybie 24×7, pomoc dedykowanego inżyniera odpowiedzialnego za serwery Shoper oraz specjalnie przygotowane szablony serwerów.

Co ważne, serwery S-NET zostały zoptymalizowane pod system Shoper, tak aby  działał on szybko i bezproblemowo. Daje to gwarancję dostępności sklepu, nawet w przypadku nagłego, wzmożonego ruchu na stronie. Jest to tym bardziej istotne, dlatego, że jak pokazują badania blisko 60% klientów opuszcza stronę e-sklepu, kiedy ładuje się ona dłużej niż 3 sekundy.

S-NET Cloud

Środowisko hostingowe w chmurze S-NET Cloud  to dwukierunkowe rozwiązanie, dostępne zarówno jako chmura publiczna oferowana poprzez serwis online, jak i oferta dla wymagających klientów Premium (chmura prywatna). W zależności od wielkości sklepu można dobrać pakiet gwarantujący większą szybkość działania, integrację z magazynem lub optymalizujący działanie bardzo dużego sklepu.  W ramach wybranego pakietu klient otrzymuje także utrzymywanie domen oraz Certyfikat SSL zwiększający bezpieczeństwo oraz wiarygodność sklepu.

Dla dużych sklepów, które potrzebują dodatkowego wsparcia serwerowego, oferowany jest serwer Premium, gdzie dane utrzymywane są w dwóch data center jednocześnie – w Krakowie  oraz w Katowicach i połączone są siecią światłowodową S-NET. Gwarantuje to najwyższy poziom bezpieczeństwa i płynność działania systemu. W pakiecie Premium Cloud klient otrzymuje także dodatkowo system AntyDDOS, zabezpieczający sklep przed atakami typu DDoS, oraz projektowanie rozwiązań zintegrowanych (pełne środowiska hostingowe pod dane rozwiązania i projekty).

Usługi głosowe dla e-sklepu

Największą motywacją korzystania ze sklepów online są: dostępność całą dobę (84%), brak konieczności jechania do sklepu (79%) oraz atrakcyjniejsze niż w tradycyjnych sklepach ceny (75%). Warto tutaj pamiętać, że aktywność kupujących wzrasta w określonych terminach, dlatego istotne jest żeby przygotować się na ten wzmożony ruch i zadbać o to, żeby wydajność serwerów była wystarczająca, a klienci mieli zapewniony stały kontakt ze sklepem.

W ramach pakietów hostingowych dla e-sklepu, S-NET oferuje  usługi głosowe, takie jak Wirtualna Centrala, pozwalająca na obsługę kolejek i nagrywanie rozmów, oraz usługi Call Center, automatyczne kolejkowanie rozmów i  automatyczne wydzwanianie. Rozwiązania te pozwalają na obsłużenie większego ruchu w sklepie, dając klientowi poczucie komfortu oraz satysfakcję z usług sklepu internetowego.

Więcej na www.snetcloud.com