Ostatnio głośno o samej usłudze Uber głównie za sprawą, postawionego wymogu wszystkim partnerom. Otóż od połowy stycznia muszą posiadać oni działalność gospodarczą, by dalej współpracować z producentem aplikacji. Wszyscy pozostali, którzy się nie ustosunkują utracą dostęp do aplikacji. To ruch oczywiście w kierunku normalizacji kwestii podatkowych w naszym kraju. Oczywiście z pewnością się to odbije na ilości kierowców i samej dostępności usługi, ocenimy jednak ten efekt po wyznaczonym terminie (19.02.2016r.). To jednak nie koniec nowości w świecie Ubera, gdyż dzisiaj przewoźnik zaprezentował nowe logo i ikony swoich aplikacji.
O rewolucjach mowy nie ma, zmieniono jednak samo logo na nieco bardziej zgrabny font. Jest nawet świetny materiał video, który prezentuje na żywo poczynione zmiany. Możecie go obejrzeć na blogu Ubera (nie wiem dlaczego zablokowali możliwość publikowania video na innych stronach). Wygląda ono mniej więcej tak:
" rel="attachment wp-att-23004
Cieżko je właściwie ocenić, gdyż sama zmiana nie jest specjalnie rozległa. Oczywiście nowa wersja pewnie będzie bardziej praktyczna. Prócz samego logo, ikony aplikacji klienckiej także uległa zmianie. Prezentuje się następująco:
Idea bita jako motywu domyślnego usługi jest bardzo interesująco. Szczególnie polecam zapoznać się z nią na blogu Ubera (pierwszy materiał).