UEFA Champions League zyskało nowego partnera, którym okazuje się chińskie przedsiębiorstwo. OPPO, bo o nim mówimy, znamy przede wszystkim z produkcji smartfonów, ale producent ma w ofercie również słuchawki, urządzenia ubieralne oraz elektronikę z obszaru IoT. Nie jest to pierwsza współpraca przedsiębiorstwa z organizatorami wydarzeń sportowych.
Tytułowy producent miał już okazję współpracować kilkukrotnie z włodarzami turniej tenisowych Roland-Garros oraz Wimbledon. OPPO znane jest też kibicom ICC (Międzynarodowej Rady Krykieta), natomiast teraz mamy do czynienia z debiutem na polu rozgrywek piłkarskich.
OPPO i UEFA Champions League: Liga Mistrzów zyskała partnera
Zostaliśmy pierwszym chińskim partnerem UEFA Champions League. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz stawianie czoła przeciwnościom w myśl motta „Inspiration Ahead”. Wierzymy, że współpraca z UEFA Champions League nie tylko pozwoli nam dalej tworzyć silną społeczność, która wspólnie przeżywa i dzieli się sportowymi emocjami, ale również umocni naszą pozycję na rynku europejskim. – William Liu, President of Global Marketing, OPPO
Podczas rozgrywek będziemy mogli dostrzec promowanie najnowszych smartfonowych serii: OPPO Reno oraz Find X, a także urządzeń IoT. Producent startuje także z akcją „Inspiration Moments”, która w założeniach ma zachęcać kibiców do rejestrowania tego, co dzieje się na boiskach piłkarskich. Fotografie uznane za najciekawsze będzie można oglądać na oficjalnej witrynie UEFA.
Z przyjemnością witamy firmę OPPO w rodzinie oficjalnych partnerów UEFA Champions League – najwspanialszych rozgrywek klubowych świata. OPPO jest jednym z globalnych liderów w dziedzinie mobilnych technologii. Wierzymy, że dzięki tej współpracy i wysiłkom, wspólnie uda nam się połączyć i zainspirować fanów piłki nożnej na całym świecie. – Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing Director