Sezon NBA zbliża się wielkimi krokami. Po kilku latach przerwy, w najlepszej lidze świata, mamy nareszcie Polaka. By móc bardziej komfortowo obserwować losy Jeremy’ego Sochana, polecam zainstalować nową aplikację NBA.
Nowa aplikacja NBA to nie tylko odświeżona warstwa wizualna. To przede wszystkim zupełnie nowe treści, tworzone wraz z Warner Bros. Discovery oraz efekty współpracy z platformą Microsoft Azure. Za pośrednictwem aplikacji dostępne będą treści z każdego meczu – pionowe wideo w stylu społecznościowym, zakulisowy dostęp do graczy i drużyn, programy, seriale oraz ligowy skarb.
Nowa aplikacja NBA
W dni meczowe fani mogą korzystać z aplikacji, aby uzyskać dostęp na żywo do przedmeczowych i pomeczowych konferencji prasowych NBA, a także tak zwanych media days, organizowanych w ważnych dla ligi momentach. Przez cały rok w aplikacji ma być dostępne ponad 6000 godzin programów na żywo. Nowa aplikacja posiada również możliwość subskrypcji NBA League Pass i NBA TV, więc mamy pod ręką wszystko, co niezbędne do komfortowego oglądania NBA. Transmisje na żywo NBA League Pass będą charakteryzować się wyższą jakością wideo, mniejszym opóźnieniem transmisji i bezproblemową obsługą. Transmisje będą miały także alternatywne wersje komentarza czy dostęp do innych kamer.
Ekskluzywne treści wideo
Jeżeli chodzi o materiały wideo, to w aplikacji dostępne będzie między innymi Hoop Cities – ośmioczęściowy dokument w języku angielskim, wyprodukowany przez zespół NBA na Europę i Bliski Wschód, w którym bada się lokalną kulturę, historię i społeczności koszykarskie w Belgradzie, Bolonii, Kolonii i Leverkusen, Stambule, Kownie, Paryżu, Sewilli i Salonikach. W aplikacji będziemy mogli oglądać także drugi sezon NBA HooperVision, prowadzone przez Quentina Richardsona i Nate’a Robinsona.
Ponadto znajdzie się tam miejsce dla treści z kanałów poświęconych koszykówce i sportowi, takich jak Bleacher Report, The Action Network i Turner Sports oraz treści związane z kulturą, modą i stylem życia od influencerów, takich jak Tristan Jass, Lethal Shooter, Kris London i Ben Taylor z Thinking Basketball. W aplikacji będzie można także Gold Blooded, nowy, siedmioodcinkowy film dokumentalny opowiadający historię podróży Golden State Warriors do mistrzostwa NBA 2022, opowiadany przez Andre Iguodal, NBA Rewind, w którym zdobywca nagrody Emmy, Ahmad Rashad, przywróci niektóre ze swoich najwspanialszych wspomnień z NBA oraz Pass the Rock, wieloczęściową serię, która wystartuje pod koniec listopada i zapewni ekskluzywne spojrzenie na kolejne pokolenie gwiazd ligi oraz ich życie na boisku i poza nim przez cały sezon 2022-23.
Zachwycam się nową aplikacją NBA, jednak tak naprawdę, to każda aplikacja poważnej ligi powinna tak wyglądać. Zwłaszcza jeżeli chce nawiązać walkę o naszą uwagę z Netflixami, innymi usługami VOD czy konsolami. Muszę przyznać, że bardzo zastanawiam się nad zakupem League Passa, patrząc, jak został on opakowany w tej aplikacji. Z okazji startu aplikacji zarówno podstawowy League Pass jak i wersja premium jest w promocji. Nie są to dalej niestety tanie rzeczy.
Aplikację możecie pobrać z Google Play oraz Apple App Store.
Microsoft podpisał kontrakt z NBA. Dostarczy laptopy i chmurę Azure