Serwis CatNapoleon przygotował bardzo ciekawe badanie dotyczące aktywności użytkowników na portalu społecznościowym Facebook. Wynika z niego, że największa aktywność użytkowników przypada na godzinę 10 rano.
W ciągu dnia największa aktywność przypada między przedziałem czasu 10.00 a 14.00, jednak najwięcej klikniętych kciuków w górę pojawia się o godzinie 10.00. Następnie krzywa wykresu pnie się ku górze od około godziny 19.00, kiedy użytkownicy mają wolną chwilę po powrocie do domu.
Badania zostały przeprowadzone na danych 800 największych polskich fan page’y w okresie 1.01-31.06 2011 r. Wnioski pojawiły się po przeliczeniu około 500 tyś. postów, 2,5mln komentarzy i wciśniętych ok. 7.5mln przycisków „Lubię to”. Zestawiając te informację z poprzednimi badaniami serwisu, wynika że aktywność użytkowników systematycznie rośnie w weekendy.