Infinix ma się czym chwalić. W tym roku firma dostarczyła na nasz rynek ponad 150 tys. urządzeń mobilnych, wśród których znalazły się modele Note 30 Pro i HOT 30i. Dlaczego to właśnie one cieszą się największą popularnością?
Według raportu IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker 3Q 2023 Infinix znalazł się w pierwszej dziesiątce największych pod względem liczby dostaw producentów smartfonów. To jednak to wszystko. Firma odnotowała rekordowy wzrost rok do roku, który wyniósł 74,8%.
W naszym kraju Infinix jest zaledwie rok, a mimo to udało mu się wprowadzić u nas 150 tys. smartfonów. Aktualnie kończymy testy jednego z bardziej udanych przedstawicieli linii NOTE i w ciągu najbliższych dni na łamach dailyweb.pl pojawi się recenzja sprzętu.
Infinix śmiało kroczy przez rynek – te liczby to miód na serca fanów marki
Początkowo do Infinixa podchodziłem sceptycznie. W zasadzie traktuję tak większość firm, które próbują mnie do siebie przekonać. Nie byłem pewien, czy przedsiębiorstwo poradzi sobie z zagospodarowaniem rynku budżetowego, a także z niższą średnią półką cenową, a to właśnie w te segmenty celowano swoimi działaniami.
Naszym priorytetem jest zaspokajanie potrzeb dzisiejszej młodzieży i dostosowanie naszych urządzeń do ich upodobań. Łącząc najnowocześniejszą technologię i stylowy design regularnie dostarczamy produkty, które podbijają serca konsumentów. Nasze nowości, m.in. seria ZERO 30, zyskały szerokie uznanie ze względu na przystępne ceny oraz możliwości w zakresie grania i vlogowania. Nasza innowacyjna strategia oraz partnerstwa wspierają wizerunek marki młodej i atrakcyjnej. Nasz imponujący wzrost sprzedaży w trzecim kwartale 2023 roku to potwierdzenie naszego zaangażowania w tworzenie oferty innowacyjnej, opłacalnej i satysfakcjonującej dla klientów – mówi Benjamin Jiang, Dyrektor Generalny Infinix.
Szybko jednak okazało się, że moje obawy nie były do końca uzasadnione. Infinix wprowadził na rynek zarówno modele dla niewymagających klientów, jak i nieco droższe urządzenia, których znajdziemy szereg autorskich technologii, takich jak: All-Round FastCharge (szybkie ładowanie mocą 260 W) czy 3D Lightning Learher (syntetyczna skóra przepuszczająca światło). Nie bez znaczenia są też współprace z BMW Designworks, Centrum Nauki Tesli czy JBL.