Chyba każdy, kto kiedykolwiek przeglądał popularne serwisy z darmowymi zdjęciami, zwrócił uwagę na to, że niektóre z nich wyglądają dość… kiczowato. Oczywiście, są wyjątki, dlatego jeśli szukacie ładnych, przyciągających oko darmowych zdjęć, zajrzyjcie na jedną ze stron, które polecamy w poniższym wpisie:
Ale wróćmy do tych kiczowatych obrazków – niektóre z nich zdobyły taką „popularność”, że zyskały miano internetowych memów. Chyba kojarzycie dziwnego Pana ze stocku, prawda?
Trend ten postanowiło wykorzystać Adobe, które stworzyło serię koszulek właśnie z tymi absurdalnymi grafikami. Całość jest kampanią promującą bazę zdjęć Adobe Stock’s Premium Collection. Jej celem jest pokazanie różnicy, jak stockowe zdjęcia wyglądały dawniej, a jakie są obecnie standardy ich wykonywania. Projekty koszulek możecie zobaczyć w galerii pod nagłówkiem wpisu.
– Chcieliśmy złożyć hołd temu, co było kiedyś, spojrzeć jeszcze raz za siebie, zanim porzucimy to i wkroczymy w nową erę – mówi Oskar Hellqvist, dyrektor kreatywny szwedzkiej agencji Abby Priest, odpowiedzialnej za organizację kampanii.
Dla wszystkich tych, którzy chcieli nabyć koszulkę z absurdalnymi grafikami mam jednak złą wiadomość – ubrania będą dostępne jedynie dla wybranych klientów marki.