Apple zawsze potrafiło robić dobre reklamy. Dlatego za każdym razem gdy wypuszcza jakieś nowe, od razu je sprawdzamy. Chociaż firma z Cupertino przygotowuje się już powoli do premiery nowego iPhone 15 nadal aktywnie reklamuje najlepsze funkcje iPhona 14.
Całkiem sporo piszemy o reklamach — tych, które docierają do nas jako odbiorców, o jej mechanizmach i nowościach oraz prezentując takie święta przegląd reklam z Superbowl, które jest świętem spotów tak dobrych, że nie tylko nie chcesz ich skipnąć, ale chętnie pooglądasz do końca. Apple też nie ma się czego wstydzić i właśnie pokazało dwa, krótkie nowe spoty koncentrujące się na kluczowych aspektach iPhona, które opublikowano na swoim oficjalnym profilu na YT.
Nowe spoty z iPhone 14
Pierwsza z reklam dotyczy iPhone 14 Pro i funkcji wykrywania wypadków, ma też prosty tytuł „Crash Test”. Oczywiście ta funkcja dostępna jest również dla innych modeli 14 serii. Funkcja okazuje się nie do przecenienia, bo naprawdę potrafi ratować życie. Potrafi też przysporzyć problemów, o czym przekonały się japońskie służby ratownicze, gdy funkcje aktywowali nieświadomie narciarze.
https://www.youtube.com/watch?v=a9ZHIMZUimk
Sam spot to nagranie, które pokazuje manekina podczas testów podobnych do NCAP. Gdyby ktoś pytał, muzyka w spocie to rewelacyjny Gene Chandler i kawałek o tytule „You Can”t Hurt Me No More” ;) .
Druga reklama dotyczy modelu z najmocniejszą baterią w serii — iPhone 14 Plus. Spot o tytule „Battery for Miles” jest niezwykle spokojny a przy tym zabawny. Dopełnia go prześmiewczy kawałek Ludacrisa i fraza wypowiedziana przez Siri w nawigacji, aby kontynuować drogę prosto jeszcze przez 102 mile. To będzie przecież trwało całą wieczność :D .