Nie tak dawno głośno było o Xiaomi i ich promocji Redmi Note 10 Pro wykorzystujący symbolikę bomby atomowej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że była to reklama dla Japonii. Teraz LG nie chcąc zostać w tyle, pochwaliła się swoją weną twórczą i ukazała nas Polaków jako zboczeńców, a telefony LG z Dual Screen, za świetne narzędzie do robienia zdjęć pod spódniczkę.
O ile reklama Xiaomi z bombą, miała uzmysłowić nam jak szybki i pełny energii telefon otrzymujemy, tak nie jestem w stanie pojąć, co kryje się pod obrazem starszego Pana robiącego zdjęcia dziewczynie pod spódniczkę. A tak też LG Polska reklamuje swoje najnowsze telefony na serwisie Tik Tok. Przyznaje się, że nie rozumiem również fenomenu samego Tik Tok-a i nie widzę w tym serwisie nic ciekawego. Może zatem LG Polska po prostu dopasowała się do poziomu i humoru obecnego w serwisie?
LG DUAL SCREEN TO IDEALNA OPCJA DLA OSÓB CHCĄCYCH COŚ UKRYĆ
Najwidoczniej jednak humor nie trafił również w użytkowników, bo spotkał się z bardzo szybką i stanowczą reakcją. LG szybko usunęła post i wydała oświadczenie.
„LG Polska oświadcza, iż treść niedawno opublikowanego wideo na kanale Tik Tok była niezgodna ze standardami i polityką komunikacyjną LG Electronics. Film nie był wcześniej akceptowany przez zespół marketingu LG Polska i dlatego został usunięty z kanału marki. LG jako firma odpowiedzialna społecznie, nie miała intencji emitować kontentu niezgodnego z normami społecznymi, ani urazić kogokolwiek. Jeśli zaś tak się stało, z góry przepraszamy”
Aby mieć pełen pogląd, o jakim poziomie humoru i obrazie polaka mówimy, oto filmik z adekwatnym komentarzem:
https://twitter.com/rubenchicharro/status/1264113338075799557
Hot or Not?
Ciekaw jestem Waszej opinii, co sądzicie o tym video? Osobiście uważam, że taka forma reklamy nie przystoi firmie o takiej renomie i historii, a na domiar złego prezentuje nas w słabym świetle, bo to nasz dział stoi za tym wpisem. Tak jak napisałem na początku, content na Tik Tok jest dla mnie w 80% bardzo niskich lotów, z dużą ilością sexu i głupoty. Jedyne wytłumaczenie, idei tej reklamy, jakie byłbym w stanie zrozumieć, to chęć dopasowania się do humoru tam panującego.