Nie żebym był złośliwy, ale właściwie dobrze, że to ogłosili – bo gdyby nie ten zabieg to pewnie bym nie zauważył.
Zmiana logo została ogłoszona już miesiąc temu, a to właśnie dziś ujrzało on światło dzienne. Wówczas właściciele tej popularnej marki, zapowiedzieli że do czasu zaprezentowania nowego logo, będą oni prezentowali różne inspiracje związane z nowym logiem. W związku z tym Yahoo przez ten okres codziennie miało nowy znak identyfikacji wizualnej.
Efekt ich prac możecie zobaczyć poniżej.
Muszę przyznać, że zmiana poprzednika była niezbędna. Jego ostatnia aktualizacja miała miejsce w 2009r. i nie oszukujmy się, było wyraźnie widać, że pochodzi z innej epoki, w której rządziły się inne trendy. Nowe logo jest proste, czytelne – czyli takie jakie powinno być. Moje wrażenia? Dla mnie jest wcieleniem wszelkich dobrych praktyk związanych z projektowaniem logotypów. Niemniej sceptycznie podchodząc do sprawy, to zwykły napis z wykrzyknikiem na końcu. Na kolana nie powala.