Sklepy internetowe, to dobrodziejstwo naszych czasów. Zarówno dla tych, którzy chcą kupić wybrany produkt bez wychodzenia z domu, jak i dla tych którzy chcą sprzedać swoje produkty, bez tych wszystkich problemów z zakładaniem/kosztami sklepu stacjonarnego. Siłą takich internetowych miejsc sprzedaży są oczywiście produkty, a nie bez znaczenia pozostaje proces zakupowy, ceny i możliwości wysyłki. Im prostszy, bardziej uniwersalny (mikropłatności) – tym bardziej konkurencyjny. A co jeśli dodamy do tego jeszcze drobny, miły dla oka efekt? Nie przełoży się to z pewnością na ilość sprzedaży, ale będzie formą naszej wizytówki, cechy charakterystycznej – miłej dla oka kupującego. Mowa o wkładaniu produktów do wirtualnego koszyka.
Jeśli chcielibyście do tego procesu dodać nieco efekt, to dzisiejsza propozycja – inspirujących gotowych elementów przypadnie wam do gustu. Pani, która nazywa się Mary Lou przygotowała 4 ciekawe, inspirujące rozwiązania, które dodadzą efektu, właśnie do tego prostego procesu dodawania produktów do koszyka. Do dyspozycji 4 różne rodzaje efektów, wywodzących się od tych klasycznych, wzbogaconych o kilka animacji, ale także tych rewolucyjnych nie zabraknie. Dla mnie, może nie najbardziej ergonomiczny, ale na pewno najprzyjemniejszy dla oka, to efekt boxes. Zresztą sami zobaczcie.