Można powiedzieć, że jeśli „rząd nie może to Google pomoże”.

I takie stwierdzenie nie jest bezpodstawne. Wszyscy wiemy, jak wygląda sytuacja hotelarzy w naszym kraju. Spora część z nich została bez żadnego wsparcie, a ich obiekty są zamykane często z dnia na dzień.

Na pomoc postanowiło przyjść Google. Odpalono właśnie kampanię, dzięki której obiekty noclegowe mogą dodawać swoje oferty zupełnie za darmo do serwisu google.com/travel. Można zamieszczać tam linki rezerwacyjne, a także pakiety usług hotelowych.

Google pomaga hotelom

Dzięki dostępowi do szerszego zakresu ofert i cen hoteli, użytkownicy będą mieli większy wybór podczas planowania podróży oraz podejmowania decyzji dotyczących rezerwacji noclegów.

Ostatni rok był szczególnie trudny zarówno dla podróżujących, jak i dla branży turystycznej. Kiedy swobodne podróżowanie zostanie wznowione, ważne jest, aby turyści mogli znaleźć bez problemu w internecie wszystkie niezbędne informacje i oferty hoteli oraz biur podróży. Do tej pory użytkownicy często szukali ofert hoteli w Google – linki do rezerwacji wyświetlane są w ramach reklam, wraz z informacjami o cenach i dostępności wolnych miejsc dla określonych dat podróży. Jest to także źródło potencjalnych klientów dla branży turystycznej, które zostanie wzbogacone o nową, bezpłatną funkcję.

Począwszy od tego tygodnia Google umożliwi hotelom i biurom turystycznym na całym świecie bezpłatne wyświetlanie linków do rezerwacji na stronie google.com/travel. Dzięki dostępowi do szerszego zakresu ofert i cen hoteli, użytkownicy będą mieli większy wybór podczas planowania podróży oraz podejmowania decyzji dotyczących rezerwacji noclegów.

Czego możemy się spodziewać po marcowej premierze Apple? Prezentujemy listę najbardziej prawdopodobnego sprzętu!

Natomiast dla wszystkich hoteli i biur podróży zmiana ta oznacza nowy, bezpłatny sposób dotarcia do potencjalnych klientów. W przypadku obecnych reklamodawców bezpłatne linki do rezerwacji mogą zwiększyć zasięg istniejących kampanii reklamowych. Partnerzy, którzy już uczestniczą w Hotel Prices API i Hotel Ads, nie muszą podejmować żadnych dalszych działań, aby pojawiać się w bezpłatnych linkach do rezerwacji, a każdy nowy hotel lub biuro podróży może skorzystać z funkcji za pośrednictwem swojego konta Hotel Center.

Dzisiejsza aktualizacja jest częścią projektu Google, który ma zapewnić użytkownikom dostęp do wszystkich dostępnych dla nich ofert, zapewniając firmom bezpłatne i łatwe sposoby nawiązywania kontaktu z użytkownikami w Google. Na początku ubiegłego roku Google udostępnił możliwość bezpłatnego wyświetlania ofert w ramach Loty Google, zaś w kwietniu wprowadziliśmy kartę Zakupy, na której można znaleźć bezpłatne oferty sklepów internetowych.

/materiały prasowe Google/