Jeśli prowadzisz jakikolwiek biznes, prawdopodobnie już wkróce będziesz mógł pochwalić się wysokimi ocenami użytkowników w ramach facebookowych treści sponsorowanych – portal testuje bowiem funkcję wyświetlania ocen w reklamach.
Treść to nie wszystko
Sam dobry content nie wystarczy – im grubszy masz portfel, tym jesteś bardziej popularny na Facebooku. Nie dziwi więc, że firmy inwestują spore sumy w działania sponsorowane na najpopularniejszym portalu społecznościowym – reklama jest w końcu dźwignią handlu. Specjaliści od mediów społecznościowych chcą w jak najefektywniejszy sposób dotrzeć do grup docelowych, a dzięki nowej funkcji reklamowej Facebooka (prawdopodobnie) będzie to jeszcze łatwiejsze.
Portal Marka Zuckerberga testuje bowiem funkcję, która umożliwia dodawanie ocen na temat prowadzonego przez nas biznesu do reklam. Według doniesień portalu WeRSM, obecnie wybrane strony posiadające więcej niż cztery gwiazdki mogą wypróbować wyświetlanie ocen w ramach reklam. Facebook doniesienia te potwierdza, a – jak zapewnia jego rzecznik – strony, które nie chcą brać udziału w testach, mogą w łatwy sposób zrezygnować z uczestnictwa.
Dla kogo ta funkcja?
Z pokazywania ocen w ramach treści reklamowych skorzystają przede wszystkim właściciele mniejszych/większych przedsiębiorstw. Opcja ta może być niezwykle przydatna w przypadku restauracji, hoteli, punktów usługowych, które często wybieramy oczywiście na podstawie rekomendacji innych. Dzięki nowej funkcji Facebooka, pozytywne opinie naszych klientów będzie można w łatwiejszy sposób uwydatnić, a co za tym idzie, przekonać innych do skorzystania z naszej oferty. Pozytywnie oceniane miejsca będą mogły przyciągnąć uwagę użytkowników portalu, tym samym zwiększając klikalność w reklamę.
Czy Facebook zdecyduje się na wprowadzenie tej opcji na stałe? Wszystko zależy od wyników testów, ale według mnie to dobre rozwiązanie, którego do tej pory na portalu Marka Zuckerberga brakowało.