Temat nowych domenowych końcówek – tematem niekończących się ciekawostek. Właściciele praw autorskich, właściciele najróżniejszych produktów, dodatkowo posiadających zasobne portfele złożyło aplikacje o własne końcówki. Nic właściwie w tym dziwnego, biorąc za przykład taki Amaozon, który zgłosił się o końcówkę .KINDLE, którą z powodzeniem może wykorzystać do promocji swojego urządzenia. Czy to będzie prosta operacja, serwująca darmowe domeny dla klientów czy jakiś bardziej wysublimowany pomysł na promocję, wydaje się być ono zasadny.

Zdarzają się także nieco bardziej oryginalne pomysły dla rejestracji własnej końcówki. Jednym z przykładów niech będzie znana na całym świecie firma Roche, która po pladze spraw sądowych postanowiła rozpocząć kampanie promocyjną jednego ze swoich produktów na nowo. Chodzi o słynną czekoladową Nutellę, chyba znaną każdemu. Właściciele tej marki postanowili aplikować o .NUTELLA. Co ciekawe, domena ta po ostatecznym zatwierdzeniu przez ICANN nie będzie miała swojego okresu Sunrise, a to znaczy tyle że wraz z jej startem każdy będzie mógł zarejestrować domenę.

Zdecydowanie oryginalny pomysł na promocję, sądzę że kreatywne głowy od kampanii marketingowych zaraz wymyślą stosowne zastosowanie potencjału domeny.