Premiera Dying Light 2 nie obyła się bez błędów. Twórcy obiecują jednak szybkie wypuszczenie odpowiednich łatek.

Mimo że premierę Dying Light 2 można zdecydowanie zaliczyć do udanych, a gra jest chwalona przez recenzentów, standardowo nie zabrakło błędów i glitchy. Podczas ogrywania najnowszego dzieła Techlandu napotkałem kilka z nich, i mimo że nie psuły one doszczętnie rozgrywki, to zdecydowanie mogą irytować.

Jesteśmy już za pierwszym drobnym patchem ulepszającym tryb co-op, niektóre tekstury i poprawiającym optymalizację kwestii technicznych. To jednak dopiero początek, a twórcy opublikowali już plany na kolejne aktualizacje.

R E K L A M A

Istotne zmiany już niedługo w Dying Light 2

Techland podzielił planowane aktualizacje na PC, Xbox i PlayStation. W ramach konsol łapie się więc zarówno poprzednia jak i nowa generacja.

Najważniejsze zmiany na PC

Gotowe do wdrożenia:

  • poprawa wielu błędów powodujących crasha
  • poprawa wielu błędów, przy których gra przechodziła w czarny ekran
  • poprawa skalowania rozdzielczości DLSS

W fazie przygotowania:

  • poprawa błędów z blokowaniem gracza powodujących pętlę śmierci
  • możliwość gry z angielskim dubbingiem i napisami w innym języku (na PC jest to aktualnie możliwe, ale wymaga ingerencji w pliki gry)
  • dodanie dodatkowych save’ów
  • dodatkowe ustawienia graficzne

Najważniejsze zmiany na Xbox

Gotowe do wdrożenia:

  • poprawa błędów z połączeniem sieciowym
  • poprawa wielu błędów powodujących crasha
  • wsparcie dla zmiennej częstotliwości odświeżania 60+FPS VRR na Xbox Series X
  • wizualne poprawki sztucznej inteligencji
  • poprawki wydajności
  • poprawa wielu błędów, przy których gra przechodziła w czarny ekran

W fazie przygotowania:

  • dodatkowe ustawienia graficzne (m. in. motion blur)
  • dodanie dodatkowych save’ów
  • możliwość gry z angielskim dubbingiem i napisami w innym języku
  • poprawa błędów z blokowaniem gracza powodujących pętlę śmierci

Najważniejsze zmiany na PlayStation

Gotowe do wdrożenia:

  • poprawa błędów z połączeniem sieciowym
  • poprawa wielu błędów powodujących crasha
  • wizualne poprawki sztucznej inteligencji
  • poprawki wydajności
  • poprawa wielu błędów, przy których gra przechodziła w czarny ekran

W fazie przygotowania:

  • dodatkowe ustawienia graficzne (m.in. motion blur)
  • dodanie dodatkowych save’ów
  • możliwość gry z angielskim dubbingiem i napisami w innym języku
  • poprawa błędów z blokowaniem gracza powodujących pętlę śmierci

Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.


Posłuchaj nas!