System płatności BLIK zalicza poważną awarię. Rozwiązanie od PSP zawodzi w jednym z najbardziej wrażliwych dni w roku. Operator wie o sprawie i pracuje nad jej rozwiązaniem.
BLIK nie działa. Użytkownicy, którzy chcą zapłacić za zakupy, nie mogą sfinalizować transakcji. Wszystko wskazuje na to, że awaria spowodowana jest przeciążeniem sieci, na które wpływa ma wzmożone zainteresowanie usługą.
Awaria BLIK – co się stało?
BLIK to szalenie popularny w naszym kraju instrument finansowy. Użytkownicy chętnie realizują zakupy za pośrednictwem Polskiego Standardu Płatności. Dotyczy to zarówno zakupów stacjonarnych, jak i tych online. Niestety, dziś działanie BLIK-a jest mocno utrudnione.
Odnotowujemy czasowe problemy z realizacją transakcji. Intensywnie pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń.
— BLIK (@BLIKmobile) December 23, 2022
Użytkownicy donoszą o problemach z działaniem usługi, a sam jej operator przyznał, że walczy z problemem, ale na ten moment, nie może podać konkretnego terminu jego rozwiązania.