Prowadząc działalność gospodarczą już na samym początku wypada zabezpieczyć swoją korespondencję, szczególnie tą wirtualną. Porządna poczta to podstawa sukcesu, a oferta, którą znajdziecie w dhosting.pl sprosta wymaganiom porządnie prosperujących firm.

Zapewne może Was zastanawiać to, czym Poczta Biznesowa może różnić się od zwykłej poczty, szczególnie od tych darmowych oferowanych przez serwisy internetowe. Spieszę z wyjaśnieniem, chociaż zbyt skomplikowane ono nie jest. Poczta Biznesowa to rozwiązanie dla firm, które nie mogą nawet przez chwilę pozwolić sobie na problemy z dostępnością korespondencji elektronicznej.

R E K L A M A

Poczta Biznesowa w dhosting.pl

Chwilowe awarie serwerów, nawet tych największych zdarzają się często i to właśnie wtedy (doświadczenie mówi, że tym bardziej wtedy) może przyjść do nas e-mail, który jest bardzo ważny, czy to zapytanie ofertowe, czy nawet faktura. W przypadku awarii taka wiadomość po prostu ginie w cyfrowym świecie i nigdy już nie pojawia się w naszej skrzynce.

Przejdźmy więc do konkretów i zacznijmy od tych moim zdaniem najważniejszych. Przy wyborze odpowiedniej usługi pocztowej czy też hostingowej często zwracam uwagę na gwarancje dostępności takiego pakietu. W przypadku Poczty Biznesowej od dhosting.pl firma gwarantuje nam… 99,9+% uptime. Oznacza to, że łatwiej nam będzie trafić szóstkę w totka niżeli mieć problemy z dostępnością naszej poczty na serwerach dhosting.pl. Skąd się wzięły takie wyniki? Usługa postawiona jest na dwóch niezależnych od siebie data center. Są one w różnych lokalizacjach, przez co w przypadku awarii jednego z centrów – dostępność zapewnia drugi z nich. A takie przełączenie nie spowoduje utraty danych.

Poczta Biznesowa

Infrastruktura składa się z klastrów, które odpowiadają za poszczególne serwery:

  • na oddzielnych serwerach znajdują się systemy odpowiadające za pocztę wychodząca,
  • na innych systemy odpowiadające za pocztę przychodzą
  • na kolejnych systemy antyspamowe
  • na jeszcze innych systemy backupowe itp.

Myślicie, że jeśli już jakimś cudem dojdzie do awarii to cała Wasza firma i wszyscy pracownicy utracą dostęp do poczty? Nic bardziej mylnego – w ramach jednego konta pocztowego wszystkie skrzynki rozporoszone są po różnych serwerach, zatem awaria jednego nie wpłynie od razu na funkcjonowanie wszystkich skrzynek. Niby banalna rzecz, ale jak rzadko spotykana u innych.

Poczta Biznesowa dhosting.pl

SPAM odbija się od ściany

Przejdźmy zatem do bezpieczeństwa naszych skrzynek, które zawsze narażone są na SPAM i infekcje wirusowe. Firma dhosting.pl przygotowała swój autorski algorytm ochrony przed niechcianą pocztą. Nie muszę chyba tłumaczyć osobom, które posługują się służbowymi skrzynkami, jak bardzo SPAM może uprzykrzać życie. Co więcej – jeśli jakiś spam już się do nas przebije, możemy zgłosić to w panelu, a baza reguł zostanie uaktualniona po to, żeby więcej tego typu wiadomości nam do skrzynki nie wskakiwały. Wszystko jest również zaszyfrowane PGP, które umożliwia szyfrowanie i deszyfrowanie wiadomości za pomocą pary kluczy.

Poczta Biznesowa

Skoro już zahaczyliśmy od temat „panelu” to przejdźmy do Webmaila. Korzystałem z wielu webmaili, a także dedykowanych klientów pocztowych od popularnych dostawców. Brak przejrzystości to jedyne, co z nich zapamiętałem, a zanim zdążyłem opanować wszystkie funkcje, zazwyczaj zdążyłem się już znudzić tym, że coś może być aż tak bardzo skomplikowane. Dhosting.pl jednak przygotował interfejs stworzony jakby pod siebie. Widać tam rękę osób, które na co dzień dostrzegały problemy w innych webmailach i przygotowały coś, co będzie elastyczne dla każdego: od zwykłego użytkownika po tego, który oczekuje najbardziej zaawansowanych funkcji.

Często jest tak, że zakładając skrzynki dla swoich pracowników nie mamy zbyt dużej wiedzy, aby temu sprostać samemu, albo po prostu brakuje nam czasu. Po drodze mogą pojawić się także jakieś komplikacje i kwestie, które ciężko rozwiązać na szybko. Wtedy przychodzi z pomocą support dhosting.pl. Istotne jest jednak to, że nawet jeśli przyjdzie nam do głowy „bawić” się w konfigurację naszej poczty w weekendowe wieczory i coś przypadkiem namieszamy, to wsparcie techniczne nam pomoże o każdej godzinie każdego dnia tygodnia. Do wyboru mamy trzy kanały komunikacji z supportem:

  • telefon,
  • helpdesk (24h/7 dni w tygodniu),
  • skrzynka mailowa.

Skoro jesteśmy przy wsparciu technicznym. Jeśli klient posiada już zbudowaną, a nawet rozbudowaną porządnie infrastrukturę u innego dostawcy, przenoszenie jej może zniechęcić. I właśnie od tego jest dedykowany zespół w dhosting.pl. Ekipa jest gotowa na działania i zapewnia błyskawiczne przeniesienie wszystkiego.

Jak oferta Poczty Biznesowej wygląda na papierze?

Do wyboru mamy aż 5 różnych pakietów, które bez problemu dobierzemy do swoich preferencji. Najmniejszy pakiet oferuje 500 GB przestrzeni, a najdroższy 5TB. Oczywiście każdy z nich nie posiada limitu skrzynek, otrzymuje pełne wsparcie i darmową migrację poczty od innych dostawców.

Więcej o Poczcie Biznesowej znajdziecie na stronie dhosting.pl.