Już wkrótce odbędzie się debata Ikea „Domy przyszłości – relacje a innowacje” w ramach Ikea Festival.

Ikea to firma, która jest świetnym przykładem marki promującej dostępność oraz funkcjonalność. Prostota użyta w architekturze produktów, możliwość ich personalizacji oraz sensowne ceny, to jedne z niewielu cech, które zachęcają konsumentów do zakupów w Ikei. To, co również charakteryzuje szwedzką markę, to promocja zmian, które są zgodne z ludźmi. Tym razem firma w ramach Ikea Festival organizuje debatę o wdzięcznym tytule „Domy przyszłości – relacje a innowacje”, która odbędzie się w przyszłym tygodniu w Warszawie. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej.

R E K L A M A

Ikea

Debata Ikea „Domy przyszłości – relacje a innowacje” szczegóły wydarzenia

Tak jak już wcześniej wspomniałam, debata została zorganizowana w ramach Ikea Festival, który trwa od 23 sierpnia. Wydarzenie będzie miało miejsce 13 września 2022 roku o godzinie 11:00 w Reducie Banku Polskiego w Warszawie. Podczas debaty zostanie poruszony wątek innowacji oraz tego, jak mogą one pomóc w przystosowaniu się do szeroko rozumianych zmian w kontekście społecznym, ekonomicznym, czy geopolitycznym. Goście spotkania postarają się odpowiedzieć na pytanie: jak modernizacja oraz innowacje wpływają na poprawę relacji z bliskimi, oraz z sąsiadami. Jak mówi Ikea: „W dzisiejszych czasach i przy obecnym pędzie życia, wspomniane relacje są często niestabilne. Czy w domu przyszłości jest na nie miejsce?” W debacie „Domy przyszłości – relacje a innowacje”. Będą brali udział:

  • Prof. Radosław Markowski – profesorem nauk społecznych,
  • Natalia Olszewska – współzałożycielką Impronty, specjalistką od zastosowania neuronauki w architekturze,
  • Anna Cybulska – Dyrektorką ds. Projektowania wnętrz i rozwoju rynku wnętrzarskiego, IKEA,
  • Katarzyna Piwowarczyk – Dyrektorką Marketingu, IKEA,
  • Agata Czachórska – Dyrektorką ds. Zrównoważonego Rozwoju IKEA.

Ikea

Osobiście uważam, że temat wpływu innowacji na poziom relacji międzyludzkich jest bardzo na czasie. Wpływ pandemii oraz rozwój social mediów zmienił nasz sposób komunikowania się, nawet z najbliższymi. Pamiętajmy jednak, że to właśnie realne relacje z ludźmi są tymi najbardziej wartościowymi.

Elektryczne Second Ride to drugie życie dla motorowerów Simson