Co mają wspólnego Quebo i popularny sklep z elektroniką? Włodarze x-kom poinformowali o nowej inwestycji, którą okazuje się firma spożywcza należąca częściowo do rapera Jakuba Grabowskiego – MISS TI.

Niektóre decyzje podmiotów poruszających się w obszarze e-commerce wykołują niemałe zamieszanie. Z takim właśnie przypadkiem mamy do czynienia teraz, gdyż x-kom nawiązuje kooperację z marką MISS TI, która należy do Chai Group Sp. Z o.o. i co ciekawe, udziałowcem spółki jest Jakub Grabowski, szerzej znany jako Quebo lub Quebonafide. Znany muzyk promuje napoje, które Matcha Latte i Milk Tea, masło orzechowe oraz lody mochi o smaku mango i kokosa. Teraz x-kom dołączył do Kuby, zostają udziałowcem MISS TI 蒂小姐.

Quebo 1

Quebo, x-kom i MISS TI – co mają wspólnego elektronika, napoje, kremy i lody?

Widzę duży potencjał w sektorze FMCG, a zwłaszcza w tych nietypowych produktach, których nie spotykamy na co dzień na sklepowych półkach. Osobiście jestem fanem pobudzającego efektu MISS TI 蒂小姐 Matcha Latte oraz zniewalającego smaku lodów Mochi. Wprowadzamy do portfolio naszych spółek kolejne kategorie produktów, aby różnicować ofertę. Chcemy jednocześnie czerpać doświadczenia z innej branży, jak również doprowadzić do kolaboracji pomiędzy obiema firmami

Michał Świerczewski – prezes grupy x-kom

R E K L A M A

Quebo 4 e1664799619935Quebo 6

Dobrze, ale co dokładnie „oferuje nam Quebo” i gdzie możemy nabyć rzeczone dobra?

  • Napoje Matcha Latte i Milk Tea w butelkach 500 ml są dostępne w sieciach Lidl i Shell.
  • Napoje Matcha Latte i Milk Tea w butelkach 350 ml są dostępne w sieci Żabka.
  • Kremy orzechowe w słoikach 190 g są dostępne we Frisco.pl, a wkrótce również w Biogo.pl.
  • Lody mochi o smakach mango, kokosa i matchy są dostępne w sieci Biedronka.