Jeżeli zastanawiacie, dlaczego trafił tutaj tekst o popularnej marce piwa, to spieszę z wyjaśnieniami. Nie chodzi tutaj o promocję marki czy tekst sponsorowany. Heineken trafił tutaj za sprawą świetnej akcji promocyjnej.

Pandemia koronawirusa i przejście na pracę zdalną zmieniło życie wielu z nas. Praca zdalna to forma, którą uwielbiam i docelowo chciałbym właśnie w ten sposób pracować. To jednak także formą, w której najtrudniej utrzymać balans między pracą a życiem prywatnym. O tym właśnie mówi najnowsza kampania reklamowa Heinekena.

The Closer – otwieracz, który dba o work-life balance

Heineken promuje niezwykły gadżet – otwieracz do piwa, który potrafi odciąć Was od pracy. Marka opowiada o nim w dwuminutowym klipie wideo. Heineken w humorystyczny sposób pokazuje realny problem, jakim jest utrzymanie balansu między życiem prywatnym, a pracą.

R E K L A M A

The Closer nie działa oczywiście tak, jak pokazano to na reklamie. Urządzenie jedynie usypia nasze urządzenia, które wcześniej podłączymy do niego za pomocą Bluetooth. Po pierwszym obejrzeniu reklamy myślałem, że to tylko ciekawa metafora, jednak Heineken twierdzi, że urządzenie istnieje i można je będzie zdobyć, zarówno w USA, jak i innych częściach świata, bo kampania reklamowa ma mieć zasięg globalny.

W związku z szybkim przesuwaniem się niegdyś sztywnych granic między pracą a czasem osobistym po pandemii COVID-19, chcemy wywołać bardzo potrzebną rozmowę na temat tego, jak ważne jest opieranie się presji społecznej, aby być w ciągle zajętym pracą i zachęcać pracowników na całym świecie, do zmiany priorytetów i spędzania wolnego czasu z osobami, które są dla nas najważniejsze – Bram Westenbrink, Global Head of Heineken Brand.

The Closer od Heinekena nie sparaliżuje świata technologii, tak jak pokazano na reklamie. Możemy jednak otrzymać ciekawy gadżet, który po połączeniu z komputerem będzie potrafił go uśpić. To idealny gadżet do zaimponowania kolegom przy piwie. To jednak też ważny głos światowego giganta, zwracający uwagę na fakt, że praca zdalna to nie tylko super wygodna forma pracy, ale to też forma, której się trzeba nauczyć, by nie zaburzyć balansu między pracą, a życiem prywatnym. Więcej o The Closer przeczytacie tutaj.