Bandai to japońska firma produkująca zabawki powstała w 1950 roku, odpowiedzialna m.in. za kultowe Tamagotchi. Namco to natomaist legendarna firma zajmująca się produkcją gier, posiadająca w swoim portfolio takie tytuły jak „Pac-man”, „Tekken”, „Soul Calibur” czy „Project Cars”. Z połączenia tych dwóch firm powstało Bandai Namco Entertainment Inc., wcześniej znane jako Namco Bandai Games oraz Bandai Namco Games Inc.

Tamagotchi nie umarło – nowa generacja wirtualnego stworka już dostępna do zamówienia!

Nowe logo Bandai Namco na 2022 rok

Do tej pory firma reprezentowana była przez znak składający się z dwóch nachodzących na siebie kropli w czerwono-pomarańczowych barwach. Symbolizować miało ono prawdopodobnie połączenie dwóch firm, o odrębnej historii i polu działania, w jedną markę. Dziś, gdy marka Bandai Namco się nam opatrzyła, a logo trochę zestarzało, czas na zmiany.

Stare i nowe logo Bandai Namco

W nowym logo nazwę firmy zamknięto w polu przypominającym komiksowy dymek. Znak posiada również wersję poziomą oraz oba logo z nowym claimem: „Fun for All into the Future”, które wyznaczać ma strategię firmy na najbliższe lata. Samo logo nie jest najgorsze, jednak nie wygląda jakby poświęcono mu za wiele czasu.

logo bandai namco 2021

Ekologia i ekonomia

Uproszczenie znaku Bandai Namco jest nie tylko odpowiedzią na trendy w projektowaniu. Pozwoli także firmie sporo zaoszczędzić. Gdy do wydruku poprzedniego znaku potrzebne były aż 4 farby ze wzornika Pantone, w nowym występuje tylko jeden. To chyba jedyny plus nowego znaku w porównaniu z poprzednikiem.

Pantone otwiera pierwszy sklep stacjonarny

Internauci nie zostawili suchej nitki na nowym logo Bandai Namco. Niektórzy zarzucają mu zbytnie podobieństwo do logo Twitcha, inni twierdzą, że podobny znak są w stanie zrobić w pięć minut. Prwdopodobnie krytyka nic nie zmieni i nowe logo zadebiutuje zgodnie z planem – w kwietniu 2022.

A Wam jak się podoba nowy znak Bandai Namco?


Posłuchaj nas!