Emirates lubi zaskakiwać, a teraz pokazuje, że ich stewardessa dalej stoi na najwyższym budynku świata!

Wieżowiec Burdż Chalifa w Dubaju to najwyższy budynek świata. Nic więc dziwnego, że firmy chcą go wykorzystać w swoich materiałach reklamowych. Jednak to, jak robi to Emirates wywołuje ciarki na plecach. W ubiegłym roku mogliśmy zobaczyć pierwszą odsłonę reklamy Emirates. Teraz jednak linie lotnicze podnoszą poprzeczkę i do samej stewardessy stojącej na Burdż Chalifa dodają… przelot Airbusa A380.

Jeśli to nie jest najwyżej podniesiona poprzeczka, to nie wiem, co może nią być. Samo nagranie szokuje, bo stewardessa linii Emirates stoi na szczycie 828-metrowego kolosa, który wznosi się nad Dubajem.

R E K L A M A

Linie Emirates i stewardessa zapraszają na Expo

Oczywiście nie jest przypadkiem, że reklamę nakręcono właśnie w (albo nad?) Dubajem. W tym mieście odbywa się Expo 2020, które zostało przeniesione z powodu pandemi na ten rok, a właściwie na przełom 2021 i 2022, bo wydarzenie trwa już od 1 października ubiegłego roku. Teraz wchodzi w decydującą fazę i potrwa do końca marca 2022. I dlatego teraz linie Emirates postanowiły zaprosić odwiedzających do przylotu właśnie tymi liniami. Zobaczcie zresztą sami, jak to wygląda:

Oczywiście bohaterką nie jest stewardessa, ale kaskaderka, która postanowiła ponownie wystąpić w reklamie. Trzymając napis zachęcający do odwiedzić Expo 2020 wskazała na przelatujący obok samolot. Oczywiście Airbus A380 przybrał barwy eventu.

Na półmetku sześciomiesięcznych targów emocje i rozmach związane z Expo 2020 w Dubaju nie słabną. Nasza najnowsza kampania odważnie niesie przesłanie Expo i zaprasza ludzi do doświadczenia największego widowiska na świecie.

– powiedział Sir Tim Clark, prezes Emirates Airline.

Materiał został nakręcony w ciągu dwóch dni w połowie października 2021. Całe wydarzenie zostało dostosowane tak, aby nie kolidować z wysokim zagęszczeniem lotów w tamtych okolicach. To też było kolejnym wyzwaniem, bo lotnisko w Dubaju obsługuje gigantyczną liczbę połączeń, szczególnie teraz, w trakcie Expo 2020.

Linie Emirates podały sporo szczegółów na temat całego przedsięwzięcia.

Samolot nie osiągał zbyt dużej prędkości, bo było to około 270 kilometrów na godzinę. Utrudnieniem był dość niski pułap, bo było to wspomniane wcześniej 828 metrów. Samolot musiał okrążyć Burdż Chalifa aż 11 razy zanim udało się nakręcić odpowiednie ujęcia.

Brawa dla aktorki, która zapisuje się kolejny już raz w historii światowej reklamy.