Można już pobrać aktualizację 2.18 do Ghost of Tsushima. Deweloperzy podziękowali także za zaangażowanie graczy.

Po prawie 2 latach od premiery Ghost of Tsushima otrzymaliśmy prawdopodobnie finalną aktualizację gry. Patch skupia się między innymi na trybie Legends. Produkcja studia Sucker Punch raczej nie otrzyma już nowej treści, ale twórcy zapowiedzieli, że gracze mogą jeszcze liczyć na poprawki ewentualnych błędów, szczególnie tych istotniejszych.

Aktualizacja do Ghost of Tsushima

Studio Sucker Punch Productions opublikowało również podziękowania dla graczy za ich zaangażowanie:

„Chcemy bardzo podziękować całej społeczności za niewyobrażalne wsparcie, jakiego nam udzielacie, i uwagi, którymi dzielicie się z nami od dnia premiery. Kiedy tryb legend ukazał się w październiku 2020 roku, nie przypuszczaliśmy, że po ponad półtora roku będziemy mieli tak aktywną społeczność. Jesteśmy wdzięczni każdemu, kto towarzyszył nam w tej podróży.”

Możemy się spodziewać, że Ghost of Tsushima nie zostanie jeszcze przez jakiś czas opuszczone przez graczy, szczególnie, że społeczność gry wydaje się być bardzo oddana produkcji.

Poniżej znajdziecie pełną listę zmian w aktualizacji 2.18:

Tryb Legends

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zdrowie członka drużyny mogło nagle spaść poniżej zera, co w trybie własnym oraz w próbach rajdu skutkowało „śmiercią” i niekiedy uniemożliwiało odblokowanie przedmiotu kosmetycznego Ukryte Serce.
  • Dodano przycisk przeniesienia zapisu na PS4™ dla samodzielnych wersji trybu legend („Prześlij zapis z konsoli PS4™”). Należy pamiętać o wciśnięciu „Tak”, gdy pojawi się prośba o potwierdzenie przeniesienia danych trybu legend.
  • Wspólny Ból nie przerywa już działania zdolności Zniknięcie u zabójcy.
  • Dodano nowy cel uzupełniania oddziału: Tryb własny – perfekcyjne ukończenie. Pozwoli to osobom starającym się zdobyć przedmiot kosmetyczny Ukryte Serce na szukanie gier oddzielnie od osób, które stawiają sobie inne cele w trybie własnym.
  • Zmiany dotyczące przedmiotów:
    • Wszystkie legendarne katany domyślnie zyskują atuty mistrzowskie postawy, z uwzględnieniem postaw odblokowywanych dzięki atutom. Jeśli masz już odblokowany atut mistrzowski postawy, możliwe będzie ponowne wylosowanie nowego atutu.
    • Legendarne talizmany pozwalają teraz wylosować atuty i własności, jakie dotychczas dostępne były dla talizmanów z ograniczeniem klasowym, jeśli legendarny talizman przypisany jest do konkretnej klasy.
    • Znacznie zmniejszono przyrost hartu ducha od Bomb Prochowych.
    • Strzał Rykoszetem nie zapewnia dodatkowego przyrostu hartu ducha od strzał odbitych rykoszetem.
    • Dodano atut Zrzut Amunicji do Kolczatek i Diabelskiego Nasienia.
    • Zmniejszono częstotliwość otrzymywania Bomb Prochowych, Bomb Błyskowych, ognistych strzał oraz przeszywających strzał dzięki atutowi Zrzut Amunicji.
    • Zwiększono maksymalną wartość Przyrostu Hartu Ducha w Walce w Zwarciu do 25%.
    • Zwiększono maksymalną wartość Obrażeń od Ognia do 20%.
    • Zwiększono maksymalną wartość Obrażeń Skrytobójstwa z Powietrza do 50%.
    • Zwiększono premię do obrażeń w zwarciu zdolności samuraja Głębokie Cięcia do +25%.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Bomby Prochowe nie były uwzględniane w niektórych wyzwaniach mistrzowskich. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego misje Przetrwania na srebrnym i złotym poziomie wyświetlały nieprawidłowe modyfikatory. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w Przetrwaniu śmierć Ducha, która nastąpiła w krótkim oknie czasowym po ostatniej fali, a jeszcze przed pojawieniem się tablicy wyników, powodowała nieotrzymanie nagród. 
  • Naprawiono bardzo rzadki błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć samouczka trybu legend.

Tryb dla pojedynczego gracza

  • Zwiększono ilość jedwabiu posiadanego przez kupca w nowej grze+.
  • Naprawiono błędy związane z dialogami i przerywnikami w trybie dla pojedynczego gracza.