Zobaczcie co wczoraj znalazłem w paczce, czyli kapitalne 8bitowe okulary | DailyWeb.pl

Zobaczcie co wczoraj znalazłem w paczce, czyli kapitalne 8bitowe okulary

Opublikowano 3 lata temu - 2


Z utęsknieniem czekałem na awizo od listonosza z zaznaczoną na awizo rubryką przesyłki ponad-gabarytowej, która nie zmieściła się do skrzynki pocztowej (tak, tej klasycznej, fizycznej). W końcu listonosz postanowił sprawić mi frajdę i ów powiadomienie mi pozostawił. Cóż było w paczce? Otóż jak śledzić DailyWebowy profil na Fejsbuku, to doskonale wiecie o czym mowa. Jak na załączonym obrazku widzicie, na mej facjacie - kultowe 8bitowe okulary dla każdego prawdziwego Geeka ;-)

Raz na jakiś czas wpadają w nasze ręce różne sprzęty, niemniej wszystko zawsze musi zostać zwrócone. Są oczywiście wyjątki, takie jak bardzo miły gest marki Unitra, która pozostawiła nam kilka zestawów swoich słuchawek, ale to raczej wyjątki (część słuchawek trafi do Was). Tym razem paczka przyszła od fińskiej firmy CNC-Design, która przygotowała prawdziwie geekowe, 8bitowe okulary przeciwsłoneczne. Na zachodzie zrobił one niemałe zamieszanie, a i patrząc na feedback z Twittera DailyWebowego, to i u nas w kraju się podobają :-)

zdjęcie 1

Oczywiście to bardziej gadżet niż pragmatyczna ochrona oczu przed słońcem, ale jak się tu w nich nie zakochać? ;-) Oczywiście, dłużej niż 10minut, to raczej ciężko z nimi wytrzymać na nosie, bo niestety pixele mają to do siebie, że wrzynają się w nos. Do tego kolejne pixele zasłaniające wizję i ot mamy prawdziwy gadżet. Mimo wszystko wyglądają obłędnie. Całość wycięta z jednego plastikowego elementu, ale pasują do każdej głowy (przetestowane). Moim zdaniem genialny gadżet dla każdego Geeka :-)

Jeśli chcecie zdobyć swoją kopię to macie dwie możliwości. Pierwsza z nich to zamówić je bezpośrednio u fińskiego producenta. Kosztują 22Euro i przyznam, że jako ciekawy prezent są warte swojej ceny :-) Jeśli jednak poszukujecie alternatywnej metody, to dopowiem tylko że jak już mi się znudzą, to oddam swój egzemplarz do jakiegoś konkursu, który przeprowadzimy na DailyWeb :-)

#dealwithit