Głównym problemem, z którym spotkaliście się korzystając z tego narzędzia, były opóźnienia w statystykach, które nie da się ukryć – były odczuwalne. Google zamierza w najbliższym czasie wprowadzić śledzenie statystyk w czasie rzeczywistym. Dla osób, które chcą otrzymać dostęp do nowej usługi tuż przed premierą – został udostępniony formularz zgłoszeniowy.

To tylko jedna z dwóch niespodzianek, które przygotował Google. Dodatkowo gigant poinformował o wprowadzeniu płatnej wersji Analytics, która ma spełniać najwyższe wymagania. Więcej informacji, bardziej zaawansowane narzędzia i przede wszystkim wsparcie. W fazie testowej nowej, płatnej usługi, podjęta została współpraca z takimi markami jak Gucci czy Travelocity.

Wszyscy, którzy korzystają z darmowej wersji mogą spać spokojnie, będzie ona kontynuowana i oczywiście rozwijana równolegle z wersją komercyjną. Poniżej materiał promocyjny.


Posłuchaj nas!