Technologia pędzi i codziennie zaskakuje nas coraz to nowszymi możliwościami. Już niemal wszystkie elementy naszego życia odbywają się przy pomocy nowinek technicznych i z wykorzystaniem urządzeń stworzonych przez człowieka. Wiele procesów zostało zautomatyzowanych, dzięki czemu oszczędzamy czas i pieniądze. Jak jednak sytuacja wygląda w kwestii ubezpieczeń komunikacyjnych? Czy w dobie wszechobecnego Internetu można kupić polisę taniej i szybciej niż dotychczas? Odpowiedzi znajdziesz w tym tekście.

Gdzie szukać najlepszej polisy w Internecie?

Jeśli zdecydowałeś się na zakup polisy w sieci to znak, że powinieneś poznać ogólnodostępny OC kalkulator na https://kalkulator.najtaniejuagenta.pl/. Ten kalkulator ubezpieczeń to sprytne narzędzie, które pomoże Ci przebrnąć przez gąszcz ofert i wybrać tę najlepszą. Wystarczy tylko, że podasz kilka informacji dotyczących Twojej sytuacji, by algorytm dopasował odpowiednie ubezpieczenie.

Skoro każdy porównuje, to skąd mieć pewność, że oferta jest “skrojona na miarę”?

Tego typu pytanie bardzo często pojawia się w rozważaniach o kalkulatorach OC, ale odpowiedź jest wręcz banalnie prosta. System prosi Cię o dane osobowe, informacje o historii prowadzenia pojazdów oraz szczegóły techniczne auta, które chcesz ubezpieczyć nie bez powodu. Podobnie jak podczas tradycyjnych zakupów towarzystwo ubezpieczeniowe oblicza koszt Twojej składki, biorąc pod uwagę wiele czynników. Jest więc bardzo małe prawdopodobieństwo, że dwóch kierowców otrzyma taką samą ofertę, ponieważ ich wiek, staż za kierownicą, rodzaje samochód i kilka innych szczegółów różnią się od siebie.

Co właściwie zyskujesz, korzystając z kalkulatorów OC?

Przede wszystkim czas, który w dzisiejszych czasach jest niezwykle cenną walutą. Nie musisz chodzić po stacjonarnych biurach, odbywać tych stresujących rozmów lub decydować “na szybko” z powodu presji, jaką wywiera agent ubezpieczeń. Tutaj wszystko dzieje się tak, jak Ty tego chcesz i w czasie, jakiego potrzebujesz, by podjąć decyzję. Nie sposób też nie wspomnieć o oszczędności pieniędzy. Firmy bardzo często organizują różnego rodzaju promocje oraz rabaty dla kierowców, którzy zdecydują się na zakup ich polis w Internecie. Kolejnym ważnym atutem kalkulatorów OC jest fakt, że otrzymujesz dostęp do najkorzystniejszych propozycji znanych i cenionych na rynku marek. Nie musisz więc bać się, że narzędzie wpuści Cię na “firmę krzak”. Zwłaszcza w dobie koronawirusa taka pewność jest bardzo ważna. Warto więc sprawdzić pomysły na zwiększenie bezpieczeństwa w dobie pandemii od Huawei.

Jak dodatkowo obniżyć koszty ubezpieczenia OC w Internecie?

Podobnie jak w tradycyjnym handlu, wielu sprzedawców premiuje tych klientów, którzy kupują więcej. Jeśli więc szukasz ubezpieczenia OC, warto byś zastanowił się również nad dodatkową polisą AC. Takie pakiety często mają bardzo okazyjną cenę, nie mówiąc już o kompleksowej ochronie, jaką gwarantują.

Co zrobić, by nie dać wpuścić się w maliny?

W tej kwestii mamy dla Ciebie tylko jedną radę – czytaj umowy. Musisz wiedzieć, że każde ubezpieczenie powinno zawierać w sobie OWU (Ogólne Warunki Umowy), które warto przejrzeć. Znajdziesz tam wszystkie założenie umowy oraz wyłączenia ubezpieczyciela w odpowiedzialności. Dobrze wiedzieć, kiedy firma odmówi wypłaty odszkodowania i mieć świadomość konsekwencji niektórych działań.

Ciągle zastanawiasz się, czy kupić polisę w Internecie?

Patrząc na kwestię ubezpieczenia w Internecie obiektywnie, można śmiało stwierdzić, że w obecnych czasach nie ma racjonalnego powodu usprawiedliwiającego zakup w tradycyjnych punktach sprzedaży. Marnowanie czasu, wyższe ceny polis oraz niezręczne rozmowy z konsultantami skutecznie zmieniają przyzwyczajenia klientów i sprawiają, że zakupy OC w Internecie są tak popularne. Dodaj do tego kalkulatory, które skracają cały proces zakupu i sprawiają, że jest on bardzo prosty i już wiesz, dlaczego warto kupować w sieci. Dzisiaj po prostu nie ma powodu, by robić to inaczej. Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://najtaniejuagenta.pl/.

Czy tradycyjne multiagencje ubezpieczeń zostaną wyparte?

Oczywiście, że nie. Cały czas będą klienci, którzy chętniej wybiorą wizytę w stacjonarnym punkcie niż zakup przez Internet, ale należy mieć świadomość, że z roku na rok będzie ich coraz mniej. W końcu w dorosłość wchodzi pokolenie, które nie pamięta już czasów bez smartfonów i Internetu obecnego na każdym kroku.


Artykuł sponsorowany stworzony przez markę Orion.