W weekendowym wydaniu Gazety Wyborczej znaleźć można interesujący poradnik: „Wyszukiwarka klientów – Google AdWords – przewodnik dla szefów”. Na stronach GW powstał również specjalny serwis, dostępny pod tym linkiem

20141026-MGG_8488

W kolejnej części omówione są sposoby reklamy w sieci, kilka case study. Znajdziecie też tam kilka stron na temat firmowych stron internetowych czy też ich responsywności.

Omówiono również „mitów” na temat reklamy w wyszukiwarkach, przedstawiono także bezpośrenie korzyści wynikające z reklamowanie się w wyszukiwarkach.

Podsumowujac, to bardzo przydatna i ciekawa publikacja, zachęcam również do odwiedzenia internetowego serwisu.

Sam na codzień korzystam z AdWords. Przyznam że brakowało mi takiej publikacji, Wyjaśnia ona w sposób rzeczowy i przystępny dla czytelnika wszelkie zagadnienia związane z AdWords.

Jeśli jeszcze nie kupiliście GW, biegnijcie do kiosków po weekendowe wydanie Gazety Wyborczej :)

[quote]Decyzja klienta, co i od kogo kupi, zapada przed monitorem komputera – w Internecie. […] To nie jest sufrowanie, to planowanie zakupów.[/quote]

Autor: Mateusz Gołębiewski


Posłuchaj nas!