Wyszukiwarka klientów - praktyczny przewodnik po AdWords | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

Wyszukiwarka klientów - praktyczny przewodnik po AdWords

Opublikowano 3 lata temu - 1


W weekendowym wydaniu Gazety Wyborczej znaleźć można interesujący poradnik: "Wyszukiwarka klientów - Google AdWords - przewodnik dla szefów". Na stronach GW powstał również specjalny serwis, dostępny pod tym linkiem

20141026-MGG_8488

 

Co ciekawego znajdziemy w tym poradniku? Na wstępie garść przydatnych statystyk, z których wynika że aż 82% internautów sprawdza opinie o produktach przed jego zakupem. Autorzy tej publikacji wskazują również na fakt, iż prawie 70% opinii o produktach i usługach czerpiemy własnie z Internetu.

W kolejnej części omówione są sposoby reklamy w sieci, kilka case study. Znajdziecie też tam kilka stron na temat firmowych stron internetowych czy też ich responsywności.

Omówiono również "mitów" na temat reklamy w wyszukiwarkach, przedstawiono także bezpośrenie korzyści wynikające z reklamowanie się w wyszukiwarkach.

Podsumowujac, to bardzo przydatna i ciekawa publikacja, zachęcam również do odwiedzenia internetowego serwisu.

Sam na codzień korzystam z AdWords. Przyznam że brakowało mi takiej publikacji, Wyjaśnia ona w sposób rzeczowy i przystępny dla czytelnika wszelkie zagadnienia związane z AdWords.

Jeśli jeszcze nie kupiliście GW, biegnijcie do kiosków po weekendowe wydanie Gazety Wyborczej :)

 

Decyzja klienta, co i od kogo kupi, zapada przed monitorem komputera - w Internecie. [...] To nie jest sufrowanie, to planowanie zakupów.